De fedeste blogs

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

De fedeste blogs

Post by Intunia »

Hej strigler, jeg er blevet blogaholic og det er helt vildt sjovt.
Kan I nævne nogle fede blogs, som i gerne bruger tid på at læse, ja udover hyberboleandahalf selvfølgelig ! :hhansen:
bla bla bla
aribeth

Re: De fedeste blogs

Post by aribeth »

jeg er mere eller mindre fast bruger af www.steampunk.dk... www.sortsonofon.blogspot.com... www.denfri.dk... og theoatmeal.com...


og egentlig kigger jeg også på en del andre blogs.... det var lige dem jeg har kigget på idag...
aribeth

Re: De fedeste blogs

Post by aribeth »

hva med dig selv egentlig?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: De fedeste blogs

Post by CXEC »

Læser ikke så mange, men skriver lidt på en selv... men den er nok ikke så interessant for jer andre, da den er om ophavsrettigheder.... :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: De fedeste blogs

Post by Ane »


-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: De fedeste blogs

Post by 99E »

Rokokoposten er sjooov.
Og Hyperbole and a Half er naturligvis fast læsning her, sammen med The Oatmeal....

http://punditokraterne.dk/ er vist den eneste blog, jeg jævnligt tjekker. Jeg er ikke den stopre blogoman...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: De fedeste blogs

Post by Tigerbaby »

Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: De fedeste blogs

Post by Intunia »

Altså jeg havde håbet på, at I ville nævne nogen, som jeg ikke kender i forvejen.
Jeg læser selv mest de humoristiske, useriøse eller personlige blogs. Jeg har længe ledt efter nogle politiske blogs, jeg gider vende tilbage til, men det er ikke lykkedes endnu.
Jeg læser indimellem Ditte Okmans blog..ja hende der skrev om en fucked op psykisk syg kvinde på sin face, og blev fyret ! Hun kan faktisk være ret sjov, på den der "i dont give a fuck" måde. Og det er da forståeligt nok, at man bliver pissesur og negativ ved at arbejde for venstre, det forstår jeg udemærket godt ! :hhansen:
bla bla bla
Post Reply