Øv....og Oscars.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Øv....og Oscars.

Post by sinesmølf »

skynd dig at sige til manden han skal købe en lille gave.

for et par år siden havde jeg en ligende fødselsdag, hvor ingen kunne på dagen, min mor var syg og min far var ude og rejse og U havde bare pisse travlt. Jeg havde sagt til U han ikke behøvdes at bøvle med gave, men jeg blev faktisk rigtig ked af jeg ikke fik en. Det havde bare været sådan en dum dag, at jeg bare trængte til en lille bitte gave.
Det var faktisk heller ikke særligt fair over for U. Jeg havde jo sagt han ikke behøvedes, men han kunne jo se jeg blev ked af det.

Gaver er ellers ikke vildt vigtige for mig, men det var de altså den dag
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
aribeth

Re: Øv....og Oscars.

Post by aribeth »

det er faktisk sådan lidt jeg har det Sine... min moster er død i denne her uge og der har været så meget med alt og alle og ÅÅÅÅHA... og jeg ville blive glad for en lille bitte ting... men jeg nænner simpelthen ikke at stresse Keld med at han OGSÅ skal til at finde på en gave til mig...


Jeg dropper bare dagen imorgen tror jeg... glemmer alt om at det er fødselsdagen....
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Øv....og Oscars.

Post by sinesmølf »

sig det aligevel, det var bare så ufedt at blive rigtig ked af det så han kunne se det. Men der var det jo forsent.

dagen efter købte han to krus i en Imerco, og det var fint.

det lyder i øvrigt som en rigtig møj uge, jeg håber du får en god dag selvom.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
aribeth

Re: Øv....og Oscars.

Post by aribeth »

SÅ enig Ped... jeg fik kvalme af ham og gik i seng da Paprika Fucking Steen også kom på skærmen...

Hans Pilgaard skulle gagges!
aribeth

Re: Øv....og Oscars.

Post by aribeth »

jeg vil godt lige fortælle, at Dorthe er verdens sødeste i hele verden og har sendt mig nogle super lækre fødselsdagscookies!



TAK! :elsk:
aribeth

Re: Øv....og Oscars.

Post by aribeth »

ja det har du faktisk ret i ped....
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Øv....og Oscars.

Post by KatieKat »

Velbekomme. :kindkys:

Jeg kunne ikke leve med at du ikke blev forkælet lidt og jeg elsker en god undskyldning for at bage småkager.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply