Værst !

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Værst !

Post by Intunia »

Jeg tror virkelig at der er mange der har et floskelfyldt og kliche agtigt forhold til rød og blå blok.
Jeg har bestemt ikke noget imod, at politikkere kan leve af deres arbejde, hvis det er det, der menes med levebrødspolitikker, så længe de er interesseret i at føre en reel politik, og ikke bare som Brian mikkelsen siger; jeg vil kun være med, hvis jeg får lov at bestemme, ellers gider jeg bare ikke ! :tommelned: Det er bare så kryster agtigt.

Det må være så nederen, at være tilhænger af en ideologi, eller parti, hvis politikkere bare ikke lever op til det !

Nu har jeg tænkt, og kommet frem til nogle politikkere, jeg finder mest troværdige.
Nicolaj wammen, tidligere borgmester i Århus
Pernille rosenkranz-teil,
Margrethe Vestager
bla bla bla
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Værst !

Post by Intunia »

Ej det kan godt være det er Løkke som er værst !
Han var jo vært sidste år ved cop15 og på engelsk bekendtgør han »I know, I’m banging the table« og senere fortsætter til FN-forsamlingen »... I’m not familiar with the regulations in this system ...«.
Oversat;»Jeg ved godt, at jeg knepper bordet«, og selvom jeg er mødeleder her ved FN-topmødet, så »... er jeg ikke fortrolig med reglerne i dette system«!

:viben:
http://politiken.dk/debat/ECE1149467/10-tumpede-fra-regeringens-top/
bla bla bla
Post Reply