AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Felis »

Ja..jeg ku' jo også have ladet være :mur: ...burde vide bedre når det drejer sig om en af de få personer der kan få mig på kvalme- og :opkast: stadiet

carl Nar-møller :mettebo:

Men nysgerigheden vandt :naese:

Nej...det er ikke teksten...jeg er ikke sart på den måde...men for fanden da...manden har ikke hverken tone- eller rytmesans for 5 øre :mur:

Døm selv

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 465118.ece



Jeg tror ikke den kommer til at udkonkurrere White Christmas :ide:


:lea: :lea: :lea:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
aribeth

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by aribeth »

jeg kan godt lide Carl Mar....

Det er sgu da morsomt det der!
:hhansen:

al magt til pikken og kussen! De skal sættes fri!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Frieser9460 »

Hm... ham Carl Mar er heller ikke min kop the... :ehj:

Heller ikke, selv om jeg normalt er forholdsvis frisindet...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Intunia »

Ha ha Felis, hvorfor opsøger du de ting, der får dig til at kaste op !?
Pik og patter styrer da ! :jeanie:
bla bla bla
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Intunia »

bla bla bla
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Godzilla »

Der er intet galt med hverken pik eller patter, det er der derimod med Carl Mar :opkast:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Felis »

Godzilla wrote:Der er intet galt med hverken pik eller patter, det er der derimod med Carl Mar :opkast:


:askepot: :askepot:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Intunia »

Altså jeg synes han siger nogle meget fornuftige ting, når han ellers ikke render rundt og skaber sig !
bla bla bla
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Godzilla »

intunia wrote:Altså jeg synes han siger nogle meget fornuftige ting, når han ellers ikke render rundt og skaber sig !


Men hans metoder er yderst betænkelige. Ikke så meget i forhold til de der mænd han render rundt og leger vildmand med, de har det sikkert sjovt. Hvad det så skal hjælpe de mænd til at opnå ved jeg ikke?

Der hvor det bliver btænkeligt er når folk som virkelig har brug for hjælp, kommer i kløerne på ham. Hans metoder er grænseoverskridende og krænkende, og det er ikke ret smart overfor folk som f.eks har et problem med grænser, eller har traumer. Jeg har mødt et par incestofre som havde været i kløerne på idioten. Han havde mildest talt ikke været til hjælp for dem, selvom han hævder at udøve psykoterapi. Man behandler ikke folks traumer efter overgreb ved at udøve overgreb på dem!

Carl Mar er en Nar. Jeg håber at han kun beskæftiger sig med mænds selvudvikling hvor de skal sidde nøgne og svine med maden. De fleste af de mænd tager sikkert bare hjem hvis de synes han er for meget.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: AARRGGHH..sku' ikke ha' trykket på det link

Post by Intunia »

Godzilla wrote:
intunia wrote:Altså jeg synes han siger nogle meget fornuftige ting, når han ellers ikke render rundt og skaber sig !


Men hans metoder er yderst betænkelige. Ikke så meget i forhold til de der mænd han render rundt og leger vildmand med, de har det sikkert sjovt. Hvad det så skal hjælpe de mænd til at opnå ved jeg ikke?

Der hvor det bliver btænkeligt er når folk som virkelig har brug for hjælp, kommer i kløerne på ham. Hans metoder er grænseoverskridende og krænkende, og det er ikke ret smart overfor folk som f.eks har et problem med grænser, eller har traumer. Jeg har mødt et par incestofre som havde været i kløerne på idioten. Han havde mildest talt ikke været til hjælp for dem, selvom han hævder at udøve psykoterapi. Man behandler ikke folks traumer efter overgreb ved at udøve overgreb på dem!

Carl Mar er en Nar. Jeg håber at han kun beskæftiger sig med mænds selvudvikling hvor de skal sidde nøgne og svine med maden. De fleste af de mænd tager sikkert bare hjem hvis de synes han er for meget.

Ok, det ved jeg så overhovedet ikke noget om. Jeg har kun læst noget af det han har skrevet.
bla bla bla
Post Reply