Tilrid hesten med en plasticpose!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Pia »

Det er vildt smart!

Jeg så min ene kat lave LDR lige før! Den løftede halen da jeg aede den hen af ryggen, jeg må kunne lære den at gøre det når jeg tager en plasticpose op af lommen!

Vil da være vildt blæret den bare klasker halen om på ryggen i begejstring hver gang jeg åbner en pose :jeanie:
aribeth

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by aribeth »

det er fordi dem ser man sjældent med halen liggende oppe på krydset... det er fordi de er sådan nogle dovne heste der ikke kan finde ud af at bruge ryggen ordentligt i bæring... det er vel også derfor der ikke er nogen af de der LDR ryttere der fræser rundt på sådan nogle... det er fordi de er lidt dumme og ikke kan regne ud at de kan bære sig selv?!?!?!?!


eller noget af den slags volapyk...
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Benno »

Pia wrote:Jeg så min ene kat lave LDR lige før! Den løftede halen da jeg aede den hen af ryggen, jeg må kunne lære den at gøre det når jeg tager en plasticpose op af lommen!



Hvor vildt!! Det kan min kat også :hhansen:


Der er jo muligheder for LDR med alle dyr. Mine undulater og nymfer løfter også ryggen, når jeg nusser dem på maven. Tænk hvor bedre det må blive, hvis jeg begynder at skræmme dem med plastikposer. Resulatet kan ikke blive andet end enestående :linski:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Godzilla »

Ti-Hi, det der er Anne Mette (læs: Mansemor hvis nogen husker) i en nøddeskal.

Jeg fattede faktisk ikke en brik af hvad PM mente. Hvis dette legehalløj er selvbæring så kan selv mine æsler blive dressurstjerner, bortset fra at de ikke løfter halen så meget.

Hvis det er selvbæring, så er det da bare om at købe en araber, de elsker at flagre rundt med halen i vejret og næseborene opspilede. Det er selvfølgelig mest show off, men de bærer åbenbart sig selv bedre end DV-erne. Med en araber er plasticposer overflødige.

Det der LDR, er det ikke det samme som Rollkur? Det ligner det meget. Jeg så sådan noget på en opvarmningsbane, det var ikke kønt. :nej:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Stimata Doamna »

MetteboDeluxe wrote:Kan hesten gå i andet end selvbæring uden rytter? Hvem bærer den i så fald? :ehh:


Jeg synes, at det ville være et perfekt spørgsmål på bloggen :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Benno »

Jeg er oprettet derinde, hvis jeg ellers kunne huske mit kodeord ;o) Jeg ville gerne stille hende nogle spørgsmål, men så ville jeg nok blive beskyldt for at ride med falsk lethed på tøjlen, og hvad hun ellers kan finde på at skifte fokus, så det ikke handler om hendes dårlige argumentation
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Fru Hurup »

Mon hun selv blafrer med næseborene og løfter ryggen, når der er nogen, der tager en plastikpose frem? Jeg tror måske hun er selvbærende.... :viben:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by CXEC »

Du godeste! :-o :-o Hun er små rablende! Mine to katte kan OGSÅ skyde ryg.....er de så også Dressur stjerner? :ehh:

De gør det helt af sig selv og ofte samtidig med sideførendehoppebevægelser! :viben: :katiekat:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Stimata Doamna »

Ulla E.H. wrote:Mon hun selv blafrer med næseborene og løfter ryggen, når der er nogen, der tager en plastikpose frem? Jeg tror måske hun er selvbærende.... :viben:


Er selvbærende det samme som selvsving?

Her er Alfa gået i totalt selvsving i går aftes - beklager den dårlige billedkvalitet, jeg var ved at dø af grin samtidig med, at mine fingre var ved at fryse af...

Image


Image
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Tilrid hesten med en plasticpose!

Post by Fru Hurup »

Det kan godt tænkes at selvbærende er det samme som at gå i selvsving...... :-o
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply