Vil i se noget mærkeligt?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by HHansen »

Tænk, jeg har spist en ko der led af noget sjældent - måske :hhansen:

Jeg synes din teori lyder rigtig. Og ufarlig for mig, så nu hvor dyret er fortæret er det nok den forklaring jeg foretrækker :lol:

Jeg må indrømme jeg ikke engang ved hvor sådan en cuvette sidder på en ko :ehj: Er det på hoften?

Måske kan en større blodansamling godt indkapsles i disse mindre dimser af kroppen? De var jo nærmest identiske i størrelse og form. Og de 4 der var sad nogenlunde jævnt fordelt over et område lidt større end en håndflade.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by Camilla... »

Det er jo altid ekstra godt at få noget sjældent at spise... ren delikatesse :aribeth:

Så vidt jeg husket (correct me if Im wrong) sidder culotte på røven over hofte/sædebens højde, tyndstegen på selve lænden og cuvetten under hofte/sædebens højde.... Så den kan jo principielt også havde fået nogle godyle slag i røven :oeje:

Jeg tænker at hver indkapsling er et tryk/slag og ikke et stort der har delt sig i 4.

Camilla
God d
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by HHansen »

Camilla... wrote:Det er jo altid ekstra godt at få noget sjældent at spise... ren delikatesse :aribeth:

Så vidt jeg husket (correct me if Im wrong) sidder culotte på røven over hofte/sædebens højde, tyndstegen på selve lænden og cuvetten under hofte/sædebens højde.... Så den kan jo principielt også havde fået nogle godyle slag i røven :oeje:

Jeg tænker at hver indkapsling er et tryk/slag og ikke et stort der har delt sig i 4.

Camilla


Stakkels ko :nej:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by Pia »

HHansen wrote:Stakkels ko :nej:


Ja! Du har gjort den en tjeneste ved at æde den.
aribeth

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by aribeth »

stakkels kodyr... der er nok en eller anden der har moret sig med en haglbøsse....
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by Annemaja »

Aadrr - hvor sindssygt at I åd det.... :minna: :-o :-o :-o

Min slagter havde fået det lige i sylten igen.... :opkast:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by HHansen »

MBN wrote:Aadrr - hvor sindssygt at I åd det.... :minna: :-o :-o :-o

Min slagter havde fået det lige i sylten igen.... :opkast:


Altså vi åd jo ikke de sorte pletter :hhansen:

Resten af kødet så fint ud, det lugtede ikke grimt eller noget.
Og det smagte fremragende :aribeth:

Syntes ikke en rugbrød fredag aften kunne gøre det ud for den steg vi havde set frem til, og efter at have studeret kødet var vi enige om at det turde vi godt æde.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by Annemaja »

Cuvettesteg er ok :-) Men er ret overbevist om, at jeg ikke havde været ligeså resolut som dig - men grumt sur og parat til hetz mod slagter ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by Camilla... »

Jeg synes jo at vi skal være HHansen dybt taknemmelig :respekt:

Havde hun ikke købt den og spist den, var både cuvette og hæmatom sikkert smidt i kødhakkeren til en god gang hakket oksekød :minna: :aribeth: :hhansen:

Camilla
God d
aribeth

Re: Vil i se noget mærkeligt?

Post by aribeth »

og blod og bylder!
Post Reply