De skøre de hundeejere!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

De skøre de hundeejere!

Post by Godzilla »

Jeg var inde og vende i en MaxiZoo-biks for at se på kattemad. Det projekt vil jeg undlade at belemre jer med (læs: Gunillas hjerne går i sort hvis der er mere end 3 valgmuligheder).

Ovre i hundeafdelingen så jeg faneme julekalendere til hunde!? :-o Jeg var ved at gå bagover da jeg så at man, ikke bare producerer, men også formår at sælge sådan nogle tingester!

Senere har min niece, som arbejder i en Super Best, fortalt mig at de også sælger hundejulekalendere. :ehh:

I'm flabbergast :-o Hvem fanden køber dem? :tosse:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: De skøre de hundeejere!

Post by annetteB »

Ork, det er ingenting....Du kan sandeligen osse køber julekalendere til GNAVERE!!
:skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Godzilla »

annetteT wrote:Ork, det er ingenting....Du kan sandeligen osse køber julekalendere til GNAVERE!!
:skoer:


HVAD :-o :-o En hamsterjulekalender, marsvinejulekalender, kaninjulekalender???

Det må være for folk med mindre børn, som synes at det er synd for hunden, hamsteren osv. at de ikke får nogen julekalender. Så er de trætte forældre nemme at overtale når barnet, træt og umulig efter en lang dag i diverse institutioner, giver sig til at tude over hvor ked af det dyret bliver?

Unbefuckinglievable!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Annemaja »

Hm.... hvad er der nu i vejen med julekalendere til dyr..... :ehh: :ehh: :ehh

Hvis det nu kan glæde ejerne :ehh: :ehh: :ehh:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Frieser9460 »

Man kan da også få julekalendere til katte! :hhansen:

Jeg holdt dog op med at købe både kalendere, jule- og fødselsdagsgaver efter mine 2 første katte... :roed:

Nu får de kun lidt ekstra godt i madskålen til højtiderne og fødselsdagene. :linski:

Personligt synes jeg, folk selv må bestemme, hvad de vil bruge deres penge på... og synes de, det er sjovt med en julekalender til kæledyret, jamen så kan jeg ikke se noget forkert i det. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Godzilla »

Der er ikke noget forkert ved det, jeg fatter det bare ikke? Jeg var totalt lamslået da jeg så det!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Annemaja »

Der er ikke noget forkert ved det, jeg fatter det bare ikke? Jeg var totalt lamslået da jeg så det!



:viben: :viben: :viben:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Intunia »

smukke-ped wrote:Det er skørt, mine hunde må nøjes med advendtsgaver!

:viben: :viben: :viben:
bla bla bla
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: De skøre de hundeejere!

Post by FruTusse »

Mine dyr får sgutte hverken kalender-, advents- eller julegaver, men til gengæld så fik Chilli sidste år noget andesteg efter at Berit og jeg havde siddet og guffet mega lækker andesteg en uges tid inden jul. Chilli havde forsøgt at gøre opmærksom på at det kunne hun altså også rigtig godt tænke sig, så hun fik da lov til at få lidt da vi andre var færdige med at spise.
Med det resultat at Chilli brækkede sig indtil flere gange ud over det hele!! Så meget at både Berit og jeg også var ved at brække os over synet!
Fy for f..... :-o

Det kunne dermed konstateres at andesteg er ALT for fed mad for en hund, i alt fald for en Chilli-hund! :lol: :opkast:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: De skøre de hundeejere!

Post by Annemaja »

Hm... vores hunde og katte spiser nu andesteg med stor glæde og appetit og aldrig har en eneste brækket sig over det. Men får en hund f.eks. kun tørkost kan den selvfølgelig have svært ved at tåle andet, da det gør dens mave sart ligesom anden ensformig fodring.

Her i huset ville det aldrig komme på tale at spise god mad uden at der også er beregnet til vores 4 hunde og 2 katte. Så vi er altid mange til middag - fordi hundene får det samme som os - dog tilpasset. Her spises de ikke af med rester eller kedelig tørkost. Til gengæld har de alle den fineste pels og er i perfekt foderstand og alle spiser med glæde incl min lille chihuahua :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply