Man skal høre meget..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Man skal høre meget..

Post by Benno »

Det er en lidt underlig fornemmelse at skulle forsvare min måde at ride på overfor en dame som simpelthen blev ved med at påstå at Athene skal rides LDR, da jeg ellers ødelagde hende :graed:

Hun gik også langt at lægge et billede af mig der red, ind på sin side på facebook, og derefter rakke min ridning ned.
Puha det er godt nok ubehageligt.

Har i prøvet noget lignede?
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Man skal høre meget..

Post by misssophie »

Pia-damen?
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Man skal høre meget..

Post by annetteB »

umiddelbart ville jeg osse gætte på hende der LDRsækken - pia Munck?
Hun har generelt drukket for meget af natpotten, så hendes mening ville jeg hoppe op og falde ned på....når jeg først var færdig med at grine, altså!
:loneb:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

En der hedder Pia Munck..
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Jo, men jeg bliver bare lidt ked. Jeg ville aldrig gøre noget for at skade min hest:(
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Hej Ped
Jeg kigger lige på tråden.
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Jep det er hende. Hun blev ved med at skrive at jeg skulle lægge min ridestil om, men det nægtede jeg, og skrev at hun ikke kendte mig eller min hest godt nok til at fortælle hvordan jeg skal ride..
Derefter skrev jeg en besked hvor jeg forlangte at hun fjernede min billede, da hun har brugt det uden tilladelse. Hvis dette ikke skete ville jeg overgive sagen til de rette myndigheder..
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Man skal høre meget..

Post by JulieT »

Hehe... det skal du vist bare være stolt af, Benno.


Jeg hører så til dem, som Pia synes, rider en skideflot LDR - baseret på et billede, hvor jeg er ved at skvatte af, og holder for meget fat i tøjlen, så hesten bukker nakken, som havde forvildet sig ind på Pias forum på fjæsbogen :viben: Pia var meget begejstret, hvilket jeg fandt underligt. Kan hun slet ikke se at hesten dykker bag biddet, fordi rytteren sidder i dårlig balance, og må holde fast i tøjlerne for ikke at falde af? Nå nej, det kan hun jo ikke :jeanie:


Julie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Man skal høre meget..

Post by misssophie »

Benno: jeg ville da også nærmere tage det som et kompliment at Pia-damen mener at du ikke rider godt.

den eneste gode ridning i verden, er for hende Roll-kur (ups,- det hedder det jo ikke mere.
"Low deep round" lyder jo bedre.....)
Misssophie
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Hej Ped
Jeg ved det faktisk ikke, efter jeg havde skrevet til hende, hvori jeg krævede at det blev fjernet, satte jeg hende på bloker. Så jeg kan ikke komme ind på hendes side nu. Men jeg håber det er blevet fjernet.

Mange tak alle sammen. Jeg er meget glad for jeres kommentarer og støtte :kindkys:
Jeg blev bare så overvældet af alt det hun fyrede at, samt at hun kunne udlede af et billede, hvordan jeg er som rytter :hva:

Her er et link til de famøse billeder.

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 1318126105
Post Reply