Man skal høre meget..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Hej igen :hhansen:
Jeg vil ikke undlade at skrive, at jeg er meget taknemlig for jeres støtte og hjælp i denne sag.

Jeg er af natur lidt tilbageholdende hvis man kan kalde det det, så det var meget ubehageligt og grænseoverskridende for mig, at der blev lagt billede ud af mig på et offentligt forum ved navns nævnelse. Hvorefter min ridning blev nedgjort. Jeg har aldrig prøvet at være i denne situation før, så jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre.
Hun har som sagt slettet billedet, tak til Celeste for at hjælpe mig med, hvad jeg skulle skrive til hende

Tak til jer alle fordi i er så hjælpsomme :-)
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Man skal høre meget..

Post by CXEC »

Ingen årsag Benno/Benedicte.


Mht. rynkefillers: så er Restylane et andet produkt som kan anvendes til bekæmpelse af rynker.

http://www.restylane.com/da-dk/restylan ... Restylane/
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Man skal høre meget..

Post by annetteB »

Bekæmpelse af rynker var nok det SIDSTE i verden jeg brugte penge på......ok, muligvis undtaget mellemkødsaftrykslæsning og et kursus hos LDR-Pia
:viben:

Rynker kommer til os alle: smil, så bliver det PÆNE rynker. I modsætning til botox, restylane og gud ved hvad, der hverken er sundt eller kønt.
I bedste fald ser det ikke ret mærkeligt ud. I værste fald ser det ualmindelig skrækkeligt ud.
:vader:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Man skal høre meget..

Post by Godzilla »

Det smarteste ville vel være at suge noget fedt ud af vommen og få det sprøjtet ind i fjæset så bulldogkinderne bliver pustet lidt op.

Men det hjælper ikke længe. Fedtet flytter tilbage hvor det kom fra har jeg ladet mig fortælle af pålidelig kilde.

Mine rynker er desværre ikke ret smilende og nu er det for sent at rende rundt med et smørret grin over hele hovedet :-(

Jeg læste iøvrigt lidt rundt på PMs site. Jeg har ikke voldsomt meget forstand på dressur, men hun lyder godt nok lettere rodet i hovedet. :ehh:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Man skal høre meget..

Post by annetteB »

Det er aldrig for sent at rende rundt med et smørret grin i hele hovedet, Gunilla!
:peg:

(jeg synes forresten at huske at en MEGET stor del af dine rynker er smilerynker??)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Man skal høre meget..

Post by Godzilla »

Nogle af mine rynker er smilende, men jeg har de der enormt dybe bekymringsrynker imellem øjenbrynene (mest fordi jeg trængte til briller som barn tror jeg, de kom ret tidligt). Og bulldogkinderne trækker mundvigene ned så der skal VIRKELIG smiles for at modvirke det.

Jeg har noget med at smile. Min mor render rundt med et totalt falskt og påklistret smil i fjæset - altid. Det virker som om det er frosset fast eller noget. Det irriterer mig faktisk. Der skal være noget at smile af, hvilket der heldigvis også er det meste af tiden :-)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Man skal høre meget..

Post by FruTusse »

Jeg har også en hel del bekymringsrynker i panden og mellem øjenbrynene, men der har dæleme også været en del at bekymre sig om i løbet af i hvert fald de sidste 15-20 år.
Synes ved nærmere eftertanke faktisk ikke at tilværelsen har været specielt gavmild mod mig, men konstant fyldt med modgang.
Alligevel er jeg rigtig god til(faktisk lidt for god) at se de positive ting i tilværelsen og fokusere på dem og kan heldigvis som regel altid finde noget at smile eller grine ad dagligt. :hhansen:

Som nu f.ex. Pia Munck! Efter at den første forbløffelse har lagt sig, så kan man jo kun grine ad hende og hendes komplet latterlige og usaglige udtalelser! :-o :viben: :viben:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Man skal høre meget..

Post by Anja »

Har alle ikke rynker i panden, solrynker kalder jeg dem.

Jeg har ikke rigtigt rynker... Endnu, men det kommer jo.

Min mor fik restylene i de dybe rynker og botox ved kæben, det var faktisk rigtig pænt, ikke overdrevent, hun så helt naturlig ud.

Ret ok resultat.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Man skal høre meget..

Post by JulieT »

Bekæmpelse af rynker var nok det SIDSTE i verden jeg brugte penge på......ok, muligvis undtaget mellemkødsaftrykslæsning og et kursus hos LDR-Pia



Du kan garanteret få frisket dit mellemkød op med en gang Botox, Annette... bare så du tager dig optimalt ud på aftrykket :aribeth:


Julie
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Man skal høre meget..

Post by Fru Hurup »

PM er da lige så mærkelig som Jillow - bare i hver deres retning, så alt lort som PM lukker ud ignorerer man bare, ligesom det lort som Jillow lukker ud :viben:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply