Misundelse?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Misundelse?

Post by CXEC »

blandt kæledyr?

Altså Emmi er ikke det ALLER mest kælne lille kræ jeg har været i kontakt med, men pludselig her forleden hvor jeg havde siddet med Coco og nusset, så kom hun FARENDE og ville nusses med!!!

Og nu er hun nærmest ikke til at komme uden om :elsk: Hun kommer gerne selv og lægger sig til rette når jeg skal læse, fordi så kan jeg jo PASSENDE nusse hende samtidig! Det der med at holde på en bog med to hænder er STÆRKT overvurderet i den lille dames verden. Det gør man IKKE. :kindkys: Og derfor var det jeg tænkte på om det var fordi hun havde været misundelig på Coco? Eller det er nok bare mig der menneskelig gør hendes handlinger. Men HYGGELIGT er det!! :elsk: :dorte: :dorte: :dorte: :dorte:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Misundelse?

Post by Lone Beck »

Misundelse lyder så småligt... :ehh:

Men ingen tvivl om at de kan få slemme ejerfornemmelser over én :atengstedt:

Når jeg er i gang inde hos Maggie, hænger Fie ind over boksvæggen og kræver opmærksomhed. Sidst jeg stod og gjorde Maggie klar til en tur i skoven, hvinede Fie af raseri inde ved siden af :lol:

Hundene maser også totalt overgearet rundt i deres forsøg på at få al opmærksomheden for sig selv. Og det er ikke godt nok, at man klapper flere på én gang. De andre skal møves væk :ehj:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Misundelse?

Post by 99E »

Kat skal bare overhovedet ikke komme og tigge kæl ho mig.
Jeg er nemlig Sheilas menneske, altså.
Så hvis Kat kommer snigende og ser indladende ud, mener Sheila, hun skal skride. NU.

Er det misundelse? Narh, jeg tror bare at Sheila synes, Kat ikke er en del af "flokken".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Misundelse?

Post by FruTusse »

Tusse HADER min hund Chilli som bare pokker hvis jeg har hende med i stalden.

Der er ingen tvivl om at hun er helt klar over at Chilli er en konkurrent til min opmærksomhed, og Tusse ser rigtig sur ud med ørerne vendt godt bagud hvis Chilli kommer for tæt på! :ond: Jeg tør faktisk ikke skrive under på at Tusse ikke kunne finde på at bide eller sparke efter Chilli hvis hun kunne slippe afsted med det. :-o
Alle andre hunde er hun meget venlig over for og vil gerne nulre i deres pels, bare ikke Chilli!

Så af samme årsag har jeg efterhånden sjældent Chilli med i stalden, og hvis jeg har så får hun lov at ligge inde i vores sadelrum/rytterstue mens jeg har Tusse på staldgangen. Det er Chilli så ikke særligt utilfreds med, og Tusse kan få min udelte opmærksomhed som sædvanligt.

Chilli kan også godt blive en smule jaloux hvis jeg leger med kattene, men ikke så meget når jeg kæler med dem, så det er vist mest fordi at hun bare gerne vil lege med. :lol:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Misundelse?

Post by CXEC »

Jamen det med hestene har jeg opdaget! Der er en pige i stalden som har to heste og PUEHA,
hun skal GODT nok ikke særlig gerne stå og tale med andre heste..... og slet ikke lige uden for
den enes boks. Det ER også TARVELIGT. Og jeg har oplevet det før med heste.



Jeg har ikke haft flere katte sammen før, og havde derfor IKKE oplevet det hjemme og troede
nok bare at det var indbildning...... :roed: :roed: :roed: Meeeeeeeeen altså ham mittetatten som Annette har overtaget, han kunne GODT finde på at sætte sine grænser op overfor ex'en :roed: :kindkys: Det kunne han SLET ikke håndtere, den TOSSE.......ex'en altså..... :mettebo: :brok:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply