Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by HeidiO »

Jeg har hentet medicin hos den lokale købmand i dag, de har sådan en udleveringsaftale med apoteket.

Vi handler stort set aldrig hos den købmand og damen der ekspederede kan jeg ikke huske at have set før.
Ikke desto mindre, når jeg ikke at sige mit navn før hun siger, at det er kommet for et par dage siden og hun da kan huske at have set posen...

Mine øjne var klæbet til navnet da hun satte posen på disken, og jo... det var mit.

Og nu sidder jeg så og tænker, hvem pokker hun er, og hvordan dælen hun ved hvem jeg er :hhansen:
Heidi
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Frieser9460 »

:lol: :lol: :lol:

Ih, hvor jeg kender det...

Sidst, jeg skulle hente medicin på apoteket for noget eksem, jeg havde fået, bliver jeg ekspederet af en venlig dame, jeg kender lidt, og pokkermig om hun så ikke råber ud over hele apoteket, så alle de andre kunder + personale kan høre hende lige så tydeligt:

"Sådan noget svampeinficeret eksem, er det noget, du har fået fra hestene eller kattene?"

:mur: :mur: :mur:

Som om det rager hende??? :ehj: Og som om jeg har lyst til, at hele Brovst og omegn skal vide, at jeg har hentet creme for svampeinficeret eksem.... :mur:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Intunia »

Muhahaha folk i lokal samfundet ved meget mere om en, end man selv gør ! :minna:
bla bla bla
aribeth

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by aribeth »

det er lige sådan her !! og nu kommer jeg i tanke om at jeg har glemt det eksemcreme jeg skulel hente hos kjømanden!
Sommerlund
Posts: 101
Joined: Wed 5. Mar 2008 18:46

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Sommerlund »

Man ved at man bor i et lille lokalsamfund når den lokale brugsuddeler undrer sig over at man ikke har hentet sine P-piller i 2 måneder :hhansen:

Så måtte jeg jo lige indvie ham i fordelene ved en P-stav :viben:
aribeth

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by aribeth »

mega klam svampebitchesssss!
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Felis »

intuina wrote:Muhahaha folk i lokal samfundet ved meget mere om en, end man selv gør ! :minna:



Haha, ja..og hvis de ikke ved noget, så finder de sgu nok selv somme tider på noget for at kunne bidrage til landsbysladderen :fy:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Felis »

aribeth wrote:mega klam svampebitchesssss!



:lol: :lol: Ja det vil jeg sgu også nok sige.....det lyder fandme ulækkert :lea:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Lena »

Marianne Sommerlund wrote:Man ved at man bor i et lille lokalsamfund når den lokale brugsuddeler undrer sig over at man ikke har hentet sine P-piller i 2 måneder :hhansen:

Så måtte jeg jo lige indvie ham i fordelene ved en P-stav :viben:



:viben: :viben: :viben: :viben:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Man ved, at man bor i et lille lokalsamfund når.....

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:Uha...har i svamp i klamme bitchess?


Nix! Jeg har eksem... men cremen, jeg skulle have til det, var mod svampeinficeret eksem, fordi den også stopper kløen, hvad den almindelige eksemcreme ikke gør. :hhansen:

Hvilket i øvrigt ikke gjorde apotekerdamens kommentar bedre... :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply