ADHD - Tangle Toy

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

ADHD - Tangle Toy

Post by Gry »

Nu har jeg fået taget et par billeder af mit nye fine ADHD-legetøj som jeg har fået af min ADHD-psykolog. Det er til at beskæftige hænderne med. Mange med ADHD har en pokkers masse nervøs energi i kroppen og sidder og vipper med et ben, eller skal pille ved et eller andet, ellers bliver de for let distraherede af deres omverden. Dette stykke legetøj er både til børn og voksne og efter jeg har fået den har jeg slet ikke kunne lade være med at pille ved den, så jeg er enormt begejstret for den :katiekat:

Lille og diskret - ses her i samlet form

Image


Trukket en smule ud af form

Image


Fuldt udstrakt

Image

Så fortalte jeg jo det der med at det var vigtigt for adhd-legetøj at man kunne ødelægge det. Så her ses den "ødelagt"

Image


Her er der lige close up på de der "led" der udgøre legetøjet

Image


Og her er den så igen samlet. Fin og lille og lige til at putte i tasken...hvis man husker det

Image
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by Pia »

Den er smart!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by CXEC »

Skal man kunne ødelægge den? WILDT. Men det er da smart.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by Frieser9460 »

Den er da smart! :mikkel: Det er lige før, jeg også kunne tænke mig sådan en... :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by stardancer »

Jeg har også ADHD og ville gerne vide hvor man kan få fat i sådan en dims :skoer:
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by Gry »

stardancer wrote:Jeg har også ADHD og ville gerne vide hvor man kan få fat i sådan en dims :skoer:


Ja jeg så mig nødsaget til at købe dem på nettet i england.

De fås ikk i danmark. jo et enkelt sted, men så koster den over 200 kr. stykket. På nettet (ebay mener jeg) giver man 70 kr. stykket for dem
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by stardancer »

Gry Gressbakken wrote:
stardancer wrote:Jeg har også ADHD og ville gerne vide hvor man kan få fat i sådan en dims :skoer:


Ja jeg så mig nødsaget til at købe dem på nettet i england.

De fås ikk i danmark. jo et enkelt sted, men så koster den over 200 kr. stykket. På nettet (ebay mener jeg) giver man 70 kr. stykket for dem


Takker :askepot:

Vil straks lure på ebay :hhansen:
Tangles.dk
Posts: 2
Joined: Tue 9. Nov 2010 09:49

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by Tangles.dk »

Så er der kun et par uger til Tangle Toy, kan købes i Danmark...

Besøg vores webside :

www.tangles.dk eller
www.tangleterapi.dk

Siderne forventes lanceret senest den 19/11-2010, så hold øje med disse.

Med venlig hilsen

Tangles.dk - TangleTerapi.dk
Image
Tangles.dk
Posts: 2
Joined: Tue 9. Nov 2010 09:49

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by Tangles.dk »

stardancer wrote:Jeg har også ADHD og ville gerne vide hvor man kan få fat i sådan en dims :skoer:


Så er der kun et par uger til Tangle Toy, kan købes i Danmark...

Besøg vores webside :

www.tangles.dk eller
www.tangleterapi.dk

Siderne forventes lanceret senest den 19/11-2010, så hold øje med disse.

Med venlig hilsen

Tangles.dk - TangleTerapi.dk

Image
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: ADHD - Tangle Toy

Post by stardancer »

smukke-ped wrote:Jeg tror faktisk det er nok at poste det en enkelt gang....selv om de har ADHD, så fejler opfattelsen da ikke noget.... :hhansen:


Nej, jeg fattede den faktisk ikke første gang så jeg er da glad for at det blev postet en gang mere :hhansen: :skoer:
Post Reply