Lone - Snart uden Shannon??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Lone - Snart uden Shannon??

Post by Godzilla »

Hvorfor snart uden Shannon?

Jeg kan godt huske at der var problemer med hendes øjne. Har du besluttet at aflive hende?

Er det blevet meget værre??
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Puha, ja - alt er netop forgængeligt.
Schannon er blind på det ene øje og ser selvfølgelig stadig dårligt på det andet, som har grå stær.
Hun laver ikke noget og blir bare mere og mere sur og trist.

Jeg vil have hende aflivet, men har forbandet svært ved det, fordi hun jo ellers er sund og rask.
Hver eneste uge siger jeg til mig selv: på mandag ringer jeg til dyrlægen - men jeg kan simpelthen ikke få det gjort.

Faktisk er jeg begyndt at "længes" efter, at få taget mig sammen til det, så hele situationen kan blive afklaret og så jeg kan bruge noget mete tid på Athene og Amocca.

Jeg føler mig som den værste lus og det er bestemt ikke særlig rart.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

JA det er en rigtig ubehagelig situation at være i. Med Blökk gik jeg i flere måneder og tog mig sammen. Til sidst fik hun noget med en sene i bagbenet, så var der faktisk ikke noget at stille op. Så jeg blev "reddet" af naturen! Der var faktisk en lettelse, selvom det var trist.

Det er så forbandet svært at skulle af med de kære dyr. :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply