Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafest?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Hvilken slags strigleparty skal vi holde ved Katrine?

Eftermiddagskaffe - sådan ved 15-tiden.
0
No votes
Grill-træf hvor vi hver medbringer vores egen mad. Jeg vil i hvert fald ikke have noget af det der underlige mad, nogle af Striglerne spiser!!!
0
No votes
Grill-træf med sammenskudsbord - hvor man selv medbringer noget grillbart kødagtigt noget og så noget salat eller tilbehør til fælles brug.
4
29%
Grill-træf med sammenskudsbord - hvor vi hver især har tilbehør med MEN Aribeth finder noget hest (eller andet) at smide på grillen, som vi splejser til.
1
7%
Kombiløsningen: Der serveres kaffe sidst på eftermiddagen, mens vi venter på grillen bliver varm. Folk kan komme og gå som de vil og nøjes med kaffen og skride fra grillen, whatever...
3
21%
Hvad det end er, dukker jeg op. Giv mig tid, sted og en dresscode... Eller...
6
43%
 
Total votes: 14

User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by Teknikslaven »

Nå ja, og så er den ene (en af de) stemme(r) på den sidste valgmulighed altså min... så den tæller ikke :lea:
Mvh.
Teknikslaven
aribeth

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by aribeth »

HÆ... nu har jeg lige svaret i den anden tråd!


Men jow... ved 16 tiden... og så kan jeg godt koge vand til dem der ikke kan leve uden kaffe :-)

Så tænder vi en grill på et tidspunkt... jeg foreslår at i selv tager noget med at grille... ellers har jeg nok også noget og så kan vi jo lissom dele lidt tænker jeg :-)

Så laver jeg noget salat... noget tzatziki og så noget brød tænker jeg... og hvis andre også tager et eller andet med... jamen så går det vel nok :hhansen:

Drikkevarer må i altså helst selv klare... med mindre i vil have vand ... det har vi meget af :)


og så må vi se hvor længe vi kan holde ud! :)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by annetteB »

jeg bager et brød og tager med.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Det lyder ikke rart, det der i har gang i. :peg:


Du er bare misundelig :lea:

Og det bliver heller ikke rart.... Det bliver vanvittig hyggeligt og sjovt!!! :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by aribeth »

ja wow! skal vi bytte Ped?

:hhansen:
Post Reply