Træk en diagnose

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Træk en diagnose

Post by Lone Beck »

man skal faktisk uafladeligt fortælle andre, hvor ondt man har, pive og jamre sig, for ellers har man det nok heller ikke så slemt.
Man skal virkelig være tough for at stå imod al det der.
Og hvis man siger ovenstående, så er man nok bitter, eller INGEN i ens omgangskreds tænker sådan - for med en diagnose har man naturligvis også mistet evnen til at se udover sin egen snude, så alt hvad man siger handler nok om ens egne oplevelser.......


Hvis man uafladeligt fortæller andre, hvor ondt man har, og piver og jamrer i én uendelighed, bør det ikke overraske, at andre synes man har mistet evnen til at se udover sin egen snude :lol:

Og ALLE disker op med en de kender/har hørt om/læst om, som har samme diagnose, men som bare er fuld af løgn og bare skal have et los i røven.
Det kommer helt automatisk, som skidt fra en spædkalv såsnart man fortæller nogen, at ,man "har" et eller andet kronisk.


Og præcis ligeså automatisk opstår hylekoret fra dem med diagnoser, hvis man forsøger at diskutere problematikken med for mange diagnoser :loneb:

De mener åbenbart, at hvis man synes at NOGEN har en diagnose de ikke "fortjener", må man mene at ALLE med samme diagnose faker :traet:

Det er noget vås :mettebo:

Jeg har f.eks. også nogen gange haft en og anden kollega mistænkt for at fake en influenza, for at tiltuske sig et par fridage. Det får mig sgu da ikke til at hævde, at influenza ikke findes :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Træk en diagnose

Post by Godzilla »

Lone Beck wrote:
Jeg har f.eks. også nogen gange haft en og anden kollega mistænkt for at fake en influenza, for at tiltuske sig et par fridage. Det får mig sgu da ikke til at hævde, at influenza ikke findes :ide:


Tilgengæld er forkølelse omdøbt til influenza, hvertfald her i området. Man er simpelthen ikke forkølet mere, man har influenza flere gange årligt? :viben:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Træk en diagnose

Post by LoneR »

Du misforstår mig med vilje, Lone :ond:
Og det er garanteret fordi du opfatter mig som en hysterisk kælling, der faker en diagnose :hhansen: - eller rettere en sygdom - man kan jo ikke fake en diagnose. Det er så beviset for, at du er på nakken af alle de syge :jeanie: :lea:

Jeg er egentlig af den opfattelse at influenza ikke findes, fordi jeg selv har pjækket den og sagt at jeg havde det :heidio: :loneb: :atengstedt:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Træk en diagnose

Post by Lone Beck »

Én gang pjækkerøv, altid pjækkerøv :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Træk en diagnose

Post by LoneR »

Det man siger er man selv
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Træk en diagnose

Post by Lone Beck »

AV - jeg har hovedpine :hhansen:
Jeg må hellere blive hjemme i morgen :doed:

Men alvorlig talt, så kan jeg altså godt blive mistroisk overfor dem, der altid fejler et eller andet, der hverken kan bevises eller modbevises. De har sgu aldrig influenza eller blodpropper eller mavesår eller brækkede arme og ben, men evig og altid migræne, ondt i ryggen, stress og depressioner. Og mistroen lægger sig altså ikke, hvis de kan overkomme det utroligste, når bare de slipper for at gå på arbejde :ehj:

Dertil skal dog også føjes, at jeg ind i mellem tager mig selv i at være smålig - VIRKELIG smålig :anonym: F.eks. kan jeg blive irriteret, når jeg læser en facebook-venindes statusopdateringer nogen gange. "Puuuh en hård dag. Har både været til massør og i motionscentret. Nu vil jeg sidde og nyde solen resten af dagen. Det har jeg vist fortjent", kan hun skrive, og så tænker jeg "jaja, du har det sateme hårdt, hva'?" :ond:

Hun har sclerose... :roed: :roed: :roed:

Man bør spanke sig selv jævnligt for ikke at bukke under for den dér ulidelige smålighed og trang til at fordømme andre (for derigennem af fremhæve sig selv) :pisk:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Træk en diagnose

Post by Jasper »

Jamen hvis man nu er overbevist om, at psyken har indflydelse på vores krop, og omvendt..............hvori ligger så forskellen i, om man fejler den mentale eller den kropslige del af sygdommen?

Men som LoneR skriver, så tror jeg heller ikke på - at raske mennesker kan komme på den tanke, at de bevist vælgere at lyve og spille komedie bare fordi det vil lette deres liv!
For tænk altid at skulle stå skoleret, for en hel befolkning mistroiske fæhoveder :opkast: :brok:

Jeg er nemlig overbevist om, at det slet ikke en løgnen værd.
Samtidig med at jeg takker en eller anden for, at have skånet mig fra den slags diagnoser. For ligegyldigt hvor man må have ondt, så er jeg overbevist om, at man hvis man kunne vælge, ville vælge at være "normal"

Gunilla - Jeg bliver overrasket over at "man" ikke tror på at div. lidelser findes??


Det tror jeg ikke at "man" kan forestille sig, hvis man aldrig har kendt til et "tilfælde" For hvis ikke "man" selv har oplevet det selv eller en person tæt på, så aner man overhovedet ikke, hvad disse diagnoser, kan betyde af besvær for dem der lider af dem.
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Træk en diagnose

Post by Jasper »

hov bræksmilien er en fejl............................den har sneget sig ind :mettebo:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Træk en diagnose

Post by Jasper »

Og forresten Lone - det med at de kan så meget, bare de ikke arbejder!

Jamen tænk - jeg er overbevist om at dem der ikke "vil" ud at arbejde, dem der er udover "normalen", de meget hellere vil kunne komme ind under den gruppe vi kalder "normale". Især hvis man tror, at meget af vores primitive adfærd stadig fortæller os, at man er sikrest i en flok.
Det tror jeg på stadig ligger så dybt i vores bevisthed, at vi kun vælger det fra hvis vi er såret/syge.
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Træk en diagnose

Post by Dorte Hansen »

smukke-ped wrote:Hvis det lette gode liv på førtidspension er gulleroden for enden af årevis af faken af sygdomme.....så tror jeg nogle bliver skuffede.

Hvem fanden kan leve godt af at være på førtidspension??

Det er der da ingen der kan....er der????



Nix, vi ender nok med at skulle gå fra hus og hjem, når jeg kommer på pension.

Det er bare sur mås at trutte i.
Nu med køter-bande!
Post Reply