Farveladetråd...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Farveladetråd...

Post by Frieser9460 »

Eiii, det er da også bare en skøn hittemislinge-plejemor, du har dig der, Dorthe! :elsk:

Det er skønt, når de voksne katte gider tage sig lidt af småtlingerne, når de nu ikke længere har deres biologiske mor til at gøre det. :katiekat:

smukke-ped wrote:Nej, jeg ville nok også have svært ved at give så søde nogle væsner en sprøjte.

Hvor gamle er de?

Patter de så ved Bo's skøre kat?

Det er tragisk, syntes jeg, hvis sådannne klillinger bliver indleveret til aflivning, hvis de er "lavet" fordi kattemors ejer ikke sørger for at neutralisere kattemor.

Det er faktisk også tragisk, hvis de er blevet forældreløse, hvis fx deres mor er blevet kørt ned af en bil eller hvad nu der kan ske.


Farveladerne er cirka 8 uger... og du kan tro, de patter ved Turandot. De forsøger sig også hos mig, selv om det ikke ligefrem giver mere mælk! :hhansen:

Og de ELSKER deres flaske! :elsk: Men de er selvfølgelig så gamle nu, at de også spiser tørkost m.m. - flasken er mest af alt for hyggens skyld og for at sikre, de får væske nok. :-)

Desværre får vi RIGTIG mange af den slags killinger ind, som er smidt ud et eller andet sted eller afleveret hos dyrlægen, fordi ejer ikke liiiige har fået missemor neutraliseret, men ej heller ønsker killingerne. Og ja, det er rigtig, rigtig trist, at mennesker kan være så ansvarsløse. :ked:

Det er også trist, når killingerne mister deres mor, fordi hun bliver kørt over eller lignende, men det er - trods alt - hændeligt uheld...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Tristan
Posts: 273
Joined: Wed 22. Oct 2008 16:36

Re: Farveladetråd...

Post by Tristan »

Nøj hvor er de søde, og selvom jeg har 3 i forvejen, så kan der vel altid klemmes en kat mere ind? :hhansen:
Eller nej, nok ikke, men det kunne da være man skulle overveje at melde sig som plejemor på det der hittekilling.dk?
Mon nok hellere lige høre manden af først, før huset bliver indvaderet med uldtotter.
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Farveladetråd...

Post by FruTusse »

Orv sikke da en fin missemor du har der Dorthe :elsk:

Og misling og plejemor går jo næsten ud i et :lol:

De er søøøøøøde, sådan nogle små mislinger.

Hmmm.....ja, folk er ikke lige gider at bekoste en neutralisering af deres kat skulle dælme ikke have lov til at holde husdyr. Synd for både den voksne kat og de killinger der kommer ud af det og som måske ofte må lade livet på den bekostning. :mettebo: :mettebo:

Det er da godt at der findes noget som Hittekilling.dk :respekt: :respekt:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply