Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Replica »

Ja jeg har fundet den dejligste lille ponyhoppe på 2 som står nede ved skive.

Jeg skal som sagt ned og se den på et tidspunkt i den nærmeste fremtid.

Ejer er villig til at jeg afbetaler den.

Nu skal vi selvfølgelig lige se om hun er noget.


Men så var det at jeg tænkte om nogle af jer søde strigler havde lyst til at tjekke den ud med mig? Det er jo lidt tid siden jeg selv skulle se på hest, så lidt guidens ville være fedest. Min kære moder bor jo på lolland - så chancen for at hun kan tage med er minimal.

Nå i kan lige få linket :)

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_vis ... ipc=441147
ImageImage
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Lena »

Hvor er hun smuk............ Jeg håber du får en Strigle med dig på tur til Skive.
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Replica »

Ja ikke :elsk: Jeg faldt over hende - og var bare solgt.

Vi har jo snakket en del om det med at jeg fik en hest igen. Og nu har jeg også fundet det perfekte sted at have en stående. Som om det hele bare passede sammen - så jeg er da bare nødt til at slå itl.

Har fundet en løsdrift hvor vi er 4 ponyer, de har 12.000 m2 græs fordelt på 4 folde. Hø ad libitum. Og skurvogne til læ og opbevaring af ting. Og så ligger det 5 min i bil fra mig, 15 min på cykel, ned til vandet, med skov og tæt på ridecenter. Så jeg er bare i den 7. himmel for tiden :)

Jeg håber også en af striglerne fra midtjylland kunne tænke sig at komme med. Men ellers så klarer jeg den også fint selv - man har vel ikke haft hest i 15 år for ingen ting ;)
ImageImage
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Annemaja »

Hej :-)

Hvor ser hun dog super smuk og dejlig ud :-)

Ville gerne se på hende med dig, men bor v. Kbh.

Ville nu ikke være så bange for at købe skønheden, med mindre hun har helkt iøjenfaldende fejl - hun er jo ung og nem at rette.

Prisen?
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
aribeth

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by aribeth »

Nårh den er da sød!!!

Men NEDE i Skive? Mener du ikke oppe(vest på)?!


Jeg er ikek god til at kigge på heste... jeg køber med hjertet... men jeg kan godt lide at kigge :hhansen:
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Replica »

Jaja hvad ved jeg om geografi ;)

Jeg er jo fra lol-and :lea:

Hun står til 6900

Hun vil selvfølgelig gerne have et depositum - så hun ikke lige pludseligt står uden hest og penge. Og det er forståeligt nok. Men ellers er planen at jeg afbetaler. Har ikke lige råd til at rive 7000 ud af budgettet på en gang.

Katrine: ja det gør jeg jo også ;) Derfor jeg eftersøger en der måske lige kan stille lidt kritiske spørgsmål osv ;)

Men du må da gerne komme med og kigge! Så kan det være du istedet kan være behjælpelig med evt transport af bæstet? :D


By the way. Den opstaldning jeg har fundet som bare lever op til alle krav og drømme. Den er først fra d.1/9. Er det synd at flytte den to gange? Tænkte på at finde lidt sommergræs fx fra juli til sep - her i nærheden. Eller bare hos nogle søde mennesker og heste. Sålænge det er i køreafstand(skive er lidt for lang køreafstand :rat: ).

Eller skal jeg forsøge at få hende overbevist om at kræet skal blive stående i 3 mdr endnu?

Bum bum
ImageImage
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by CXEC »

Den ser da sød ud, men hvis dene r selskab for en anden, gad vide hvorfor den så skal sælges? Nå, men det finder du nok ud af. Hop du bare på den. Håber du finder nogen som kan tage med dig!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Replica »

Hun har ikke tiden til den. Det er jo en unghest - så hvis man vil noget med den - ja så skal man jo bruge tid på det.
Hun har en shetlandspony gående. Før to - så hun har nok hverken råd eller tid til 4, derfor santana og den anden shetter bliver solgt.
ImageImage
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by CXEC »

Aha, javelja. :-)
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Hvem vil kigge på ponyhest med mig???

Post by Replica »

Forstår ikke helt din negativitet?


Kan også ske hun sælger den fordi hun sys hun er grim. Eller fordi hun hellere vil have en anden. Eller fordi kræet bider. Men det finder man jo ikke ud af før man har set den. Og umiddelbart er der ingen grund til at tro der skulle være noget suspekt i det?!
ImageImage
Post Reply