Sarkofag-opinion

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Re: Sarkofag-opinion

Post by PiaK »

Nemlig Lene, så kunne man bare tilføje en blender, så havde den sgu være hjemme!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Sarkofag-opinion

Post by CXEC »

Ingen kommentar!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Re: Sarkofag-opinion

Post by Anders »

Orange grimer går da fint til brune heste, ligeså vel som brune grimer går fint til "orange" heste? :)
- A
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Sarkofag-opinion

Post by KatieKat »

Hvor...øhm... eventyrligt med sådan en glaskiste hvor de kan ligge og blomstre som en anden Snehvide. Det ville da være nemmere bare at fyre dem i jorden uden for kirken ligesom Ingrid og Frederik 9.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Sarkofag-opinion

Post by Zippeline »

Jeg sidder sådan og prøver at regne ud, hvad alt den herlighed skal til for. Det er bare på rigtig mange måder for meget. Især fordi jeg bare ikke forbinder Dronning Magrethe (som jeg egentlig har ret stor respekt for) med den der overdrevne, pompøse ligegyldighed.

Man må da gerne kunne se, det ikke 'bare' er hr. og fru. danmark - det synes jeg faktisk! - men eh.

:ehh:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Sarkofag-opinion

Post by LoneR »

Den er sgu da meget flot, den der tingest.
Den ser meget futuristisk ud.
aribeth

Re: Sarkofag-opinion

Post by aribeth »

jeg synes så den er pæn nok!

og jeg kan faktisk godt lide ideen med en "gennemsigtig" sarkofag...
Desværre synes jeg bare den ligner lidt en glascigar...



Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sarkofag-opinion

Post by annetteB »

Jeg synes den ligner en videreudvikling af Snehvides glaskiste.....lavet af en mand, der har røget en ordentlig bong, mens han læste en discworld-bog (deraf elefanterne)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Re: Sarkofag-opinion

Post by aribeth »

ha! ja!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Sarkofag-opinion

Post by Nina »

annetteT wrote:Jeg er dæleme glad for jeg ikke er royal og dermed uden større videværdigheder kan puttes i jorden i en vase!
:-o


Ha ha ....

Jeg læste det som "... kan puttes i jorden uden varsel.
:viben:

For pokker da - jeg trænger til mere morgenkaffe. :skoer:

For øvrigt bryder jeg mig ikke om sarkofagen - men det er totalt ligegyldigt, hvad Hr. Bjørn Nørgaard laver - så bryder jeg mig principielt ikke om det. :loneb:

Venlig hilsen
Nina
Post Reply