I haven- farligt!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

I haven- farligt!

Post by xtiny »

I går var det godt vejr, så jeg gik i haven (jeg leder efter en forsvunden skelpæl- men den er borte), så jeg fik savet i lidt hyldebuske og småtræer (ask! mit hadetræ nummer 1!) og vankede rundt om bøgen (fredet), og så fik jeg lige et svirp i øjet af en bøgekvist. AV! Det var tarveligt- og derefter var mit syn helt tåget. I aftenens løb begyndte det at svie, når jeg blinkede- som når man har et øjenhår iøjet. :oeje:

Men i dag er det heldigvis ok.x

Andre folk kører deres fødder over med plæneklipperen, falder ned af stiger- eller saver noget af- eller svitser sig selv med benzin og bål...

Så af haveulykker- er det ikke det værste. (Jeg var nervøs for en flænge hornhinden- og god tur til skadestuen: Det er mit langsynsøje, og det eneste, jeg kan se afstand med).
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: I haven- farligt!

Post by Frieser9460 »

Av, av - stakkels øje! :oeje:

Rigtig god bedring. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: I haven- farligt!

Post by xtiny »

Det har det bedre!
Ellers var jeg nok fræst på skadestuen i morges.

Men tak. Og jo- det gjorde ondt. Så gjorde det ikke- men alt så lidt tåget ud, og senere på aftenen føltes det som, der var et sår i øjenlåget.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: I haven- farligt!

Post by annetteB »

Ak, ja: kun en tåbe frygter ikke haven...
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply