vi er sgu ved at være de gamle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Gu' er det ej forbudt, men det siger jo lidt om, hvor underholdningen er. Og at du kan være med på et nyt forum, selv om du ikke er superstrigle der.
Et in arcadia ego
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Gu kan hun da ej - når man er ejer af et forum må man kun være der. Sådan er det.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

:viben: stor krammesmiley :viben: :jeanie: :peg: og alt sådan noget
Et in arcadia ego
aribeth

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by aribeth »

wot?

Nogen gange er det da også mere underholdende at være på FB!


Nå... men jeg er vel færdig som gårdsanger nu... satans også!


*HOST*
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lena »

Lena wrote:Så vidt jeg ved så står der i reglerne at Superstrigler ALDRIG må pådrage sig bronkitis, så du er slået hjem.............. :lea:


Sikke noget pis at skrive............. det skulle have været i en anden tråd.............


Godnat............ :ehj:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by HHansen »

aribeth wrote:Nå... men jeg er vel færdig som gårdsanger nu... satans også!


*HOST*


Du synger garanteret også dårligt når du har bronkitis, så det er fair nok...

Og i min verden må folk være hvor de vil. Når de vil. Og det er IKKE døden for Strigler at der findes andre fora på internettet.

Jeg vil hellere være her fordi det er Strigler end fordi det er det eneste forum der findes! Også selvom her er fyldt med kedelige tanter og triste indlæg. Nemlig!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Intunia »

Striglerne er nu engang de sjoveste,(og de klogeste ) :peg: ...ja det er sgu det der mangler lidt på de andre.
Humor nej, det bruger vi ikke her !
Hvem var det der snakkede om at forfalde til moderorne stadiet !?

Ok jeg morer mig også på andre fora,....er jeg så også slem.
Oh it feels so good to be baaaad :hhansen:
bla bla bla
aribeth

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by aribeth »

ja du er meget meget slem så!

Det er ligefør du burde bannes for at være så slem :hhansen:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lone Beck »

Egentlig kan jeg da godt blive lidt ærgelig over striglers skæbne.
Vi begyndte med at ville lave et debatforum, med ytringsfrihed, hvor man kunne debattere alt - og er endt med et forum, hvor alting er lige gyldigt, og derfor ligegyldigt - og så er der jo lissom ingen grund til at debattere..........
Jeg synes at de ovenforstående indlæg, der handler om at her på strigler, der rykekr det og her kan vi sige alting og så videre - det er glansen af en fordums stjerne - for hvis ikke det er tanteagtigt, så er det ihvertfald - lige gyldigt.


Ja, og når vi ikke selv kan finde på noget, der er mere åndrigt end tanteagtigt at skrive, må løsningen være: Ytringspligt!
Vi kan vel hver dag udpege en velformuleret strigle eller børste, som tilpligtes at forfatte et passende antal åndrige, utantede, humoristiske, tankevækkende, provokerende indlæg? Ka' vi ikk*?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by annetteB »

Vi begyndte med at ville lave et debatforum, med ytringsfrihed, hvor man kunne debattere alt



Men det KAN man vel for pokker osse stadigvæk.......men det kræver vel at nogen har LYST til at debattere dette eller hint emne - og skriver et indlæg om det.
Og så er vi jo ved at være ved ytringsPLIGTEN, hvis man skal tvinges til at skrive åndrige, provokerende eller dybt personlige indlæg for at opretholde forummets påståede Opringelige Standard?

(og så kan vi jo osse regne med at se hundene herinde i ny og næ - halsende og snappende for at få deres del af intimiteterne: "you wanna piece of me??" :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply