vi er sgu ved at være de gamle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Egentlig kan jeg da godt blive lidt ærgelig over striglers skæbne.
Vi begyndte med at ville lave et debatforum, med ytringsfrihed, hvor man kunne debattere alt - og er endt med et forum, hvor alting er lige gyldigt, og derfor ligegyldigt - og så er der jo lissom ingen grund til at debattere..........
Jeg synes at de ovenforstående indlæg, der handler om at her på strigler, der rykekr det og her kan vi sige alting og så videre - det er glansen af en fordums stjerne - for hvis ikke det er tanteagtigt, så er det ihvertfald - lige gyldigt.

Og det er da selvfølgelig væsentligt, at man ikke skriver ingenting bare for, at skrive - det får mig til at tænke på, hvor meget jeg gjorde ud af, at svare alle, finde dét i alle indlæg, der var værd at svare på - fordi hvis ikke man får respons, så føler man sig ligegyldig - og før ville vi jo gerne have en levende og udviklende debat, og forsøgte at skabe samme ved at tiltrække og fastholde nye brugere.
Nu er stilen mere: kan de ikke lide lugten i bageriet kan de skride - og Vi er ligeglade for vi er os selv nok.
ja, fint nok - men jeg begræder det alligevel.
Jeg synes det er sørgeligt, at alting munder ud i, at man ikke behøver andre og de mest ophidsende indlæg handler om - at alting er lige gyldigt....... og så mad selvfølgelig.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by annetteB »

Jeg synes det er sørgeligt, at alting munder ud i, at man ikke behøver andre og de mest ophidsende indlæg handler om - at alting er lige gyldigt....... og så mad selvfølgelig.


Sådan kan man naturligvis osse vælge at anskue det.
Det er naturligvis osse en gyldig holdning.
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Ja, ikke......... :mur: :mur: :mur:
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

LoneR: Jeg synes, at du har fat i noget meget væsentligt.

Sjovt nok er der nogle kerne-strigler, der i øjeblikket skriver meget mere på Tærten end her. Hvorfor mon?
Et in arcadia ego
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Er der det? Hvem?
Det er jo svært at følge med, når man hverken er bruger det ene eller det andet sted.
Hvis det er admins på strigler , så er det jo faneflugt, og bør straffes som landsforrædderi - hvis det er nogle andre, så er de nok ikke så meget kernebrugere herinde alligevel.

Jeg har ALTID fat i noget væsentligt - bare spørg min elskede :jeanie:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Og hvem fanden kalder et forum for TÆRTEN?
Hvor dumt er det ikke lige????
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by annetteB »

Jeg har ALTID fat i noget væsentligt - bare spørg min elskede


Nej, den slags vil jeg virkelig ikke høre noget om!
:skoer:

Kan man være kernebruger på ét forum, professionel provokatør på et andet og hasesnappende køter på et tredie?? Eller er dét forbudt??
Vi kan ikke have nogen tvivlstilfælde - hit med nogen kontrakter - som vi kan få underskrevet med BLOD eller andre kropssekreter!
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Oh yes bring it on. Faneflugt etc.
Et in arcadia ego
aribeth

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by aribeth »

lige nu morer jeg mig kosteligt på tærten!

Der er en skribent som er ret god underholdning!


Men jeg har også bronkitis og febervildelser... så jeg er vel undskyldt :hhansen:


Eller er det verboten når man er superstrigle?


:hhansen:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lena »

Så vidt jeg ved så står der i reglerne at Superstrigler ALDRIG må pådrage sig bronkitis, så du er slået hjem.............. :lea:
Post Reply