vi er sgu ved at være de gamle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Vi kan da godt lige tage den igen (nu versalerne er så kraftigt i brug i denne tråd):

http://retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm

Tærten ligner egentlig bare HD, inden der sådan rigtig kom gang i den. På en eller anden måde har jeg svært ved at tro på, at der ikke også kommer knas i tærten. Men man har da lov at håbe for dem alle.
Et in arcadia ego
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Nå, linket duede ikke:

forum sb., -met, -mer el. fora, bf. pl. forummerne el. foraene.
Et in arcadia ego
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by HHansen »

Egentlig er der noget der er underligt... Tærten (og HD da de startede) har samme målsætning som Strigler - et moderationsfrit forum.

Hvorfor lave et eller flere nye? Hvorfor kommer de ikke bare på Strigler? :hva:
Her virker konceptet har det vist sig gennem nu 5 år.

Så må der jo være noget de ikke kan lide her - eller noget de mener skal gøres anderledes... :hva:

Nogen der har et bud på årsagen?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by xtiny »

Arv-Ped.
Jeg har været moderator på HN.
Og med til at de udkrystalliserede deres regler. I dag fortryder jeg det nokl idt-mem det var før Jan P. Der ikke har opfundet, den dybe tallerken.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Strigler.dk er fra midt i novembar 2005.
/SL
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lone Beck »

SL wrote:Strigler.dk er fra midt i novembar 2005.


Nej, vi er fra sommeren 2005, men vi havde et mega-nedbrud, der gør, at "fødselsdatoen" ser ud til at være i november :ide:

Men jeg kan altså ikke huske om vi lancerede strigler før eller efter gadekæret. Jeg tror nu FruGusse har ret i at vi var lidt langsommere på banen :lol:

Så må der jo være noget de ikke kan lide her - eller noget de mener skal gøres anderledes... :hva:

Nogen der har et bud på årsagen?


Måske nogeN de ikke kan lide? :linski:

Men ellers kan man jo altid hævde, at vi eksperimenterer/pjatter for meget, og det skal man jo have lov at mene. Jeg bliver stadig slagen med forbavselse over, at folk kan hidse sig helt vildt op over inderkredsen og den slags, som jeg bare synes er sjovt :lol:

Jeg forlanger da ikke at folk absolut skal have samme humor som mig, men...Vi har sgu da ikke slået nogen ihjel eller noget :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by HHansen »

Lone Beck wrote:Måske nogeN de ikke kan lide? :linski:


Jamen du har sikkert ret.

Men det gør jo heller ikke noget at der er flere steder hvor folk kan slå sig løs - nogen kommer mange steder, andre holder sig til et enkelt eller 2 - hvis alle kom de samme steder blev det jo også for kedeligt - samme debat alle steder :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Jeg har ikke været længe nok på de her heste-forummer :jeanie: til at gennemskue alle de sym- og antipatier, der tilsyneladende er på tværs af det hele (formentlig oprindeligt nogle, der er opstået på HN?)

Men det kan da godt vække til eftertanke, at først HD og nu Tærten på meget kort tid får så mange aktive skribenter, mens Strigler bliver ved med at være de samme relativt få aktive skribenter.

Jeg har et forsigtigt bud på hvorfor (og hak nu ikke en jernstrigle i hovedet på mig): Jeg synes, at der er en tendens på såvel HD som Tærten til, at der er mere respons på skriverierne - uanset om ordene kommer fra en af de kendte eller en af de nye og ukendte. Altså mere ping-pong og en større vilje til at ville skrive sammen med også dem, man ikke kender.

Det er blot min ydmyge opfattelse af tingene - og måske jeg tager grueligt fejl. Det vil jo vise sig helt af sig selv :viben:
Et in arcadia ego
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

smukke-ped wrote:Jeg kan da læse mig til flere steder at man mener at vi her på strigler er sindsyge i låget, fordi vi gør som vi gør, skriver som vi gør og leger som vi gør.

Det er måske bare en for stor mundfuld for mange, at forholde sig til, at her er nogen der ikke er bange for den lort der lugter mest....og gerne vil diskutere sagen!

Mange syntes at her kan være en hård og grov tone, det bryder de sig ikke om.

Igen, det er ikke alle der kan magte det.


Det må være noget, der hæger ved fra gamle dage, for faktisk er tonen jo slet ikke så hård herinde på Strigler. Oftest er den da nærmest lidt "tanteagtig" :heidio:

Og at folk skulle blive skræmt væk af en hård tone, vidner HD da ikke om. Da bølgerne gik allerhøjest derinde, var der vildt meget gang i trådene, og rigtig mange ville gerne give deres besyv med. Så jeg er ikke sikker på, at din teori holder Ped.
Et in arcadia ego
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Og så skulle der naturligvis have stået "hænger ved". Har et problem med n-tasten.
Et in arcadia ego
Post Reply