skal der snart ske noget nyt?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

skal der snart ske noget nyt?

Post by aribeth »

Nu synes jeg altså godt snart vi må få noget nyt at kigge på... fx vintergækker, krokus og erantis...

Der er bare hvidt hvidt hvidt her... og jo! det er da super hyggeligt og flot og så videre... men jeg trænger lidt til forår!


Jeg tror også hestene er ved at synes det er lidt kedeligt med den sneklædte fold med frossen jord nedenunder...



Katrine
PiaK

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by PiaK »

Jeg så en kat i går...overvejer at melde mig ind i denne....http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/group.php?gid=266988526799&ref=mf
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg så også en kat i går. I garagen...men den blev skræmt og løb, da jeg kom til at lyse den lige i hovedet med forlygterne.
/SL
PiaK

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by PiaK »

SL wrote:Jeg så også en kat i går. I garagen...men den blev skræmt og løb, da jeg kom til at lyse den lige i hovedet med forlygterne.


Hvor er verden bare lille, så er vi to der så en kat i går :katiekat:
PiaK

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by PiaK »

Det bliver mere og mere sindssygt!
aribeth

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by aribeth »

jeg så en grævling igår!

Det var sejt!


Katrine
PiaK

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by PiaK »

Joe, men det er jo ikke en kat...
aribeth

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by aribeth »

jo! der løb også en odder, en muldvarp og en tudse efter den... men det var grævlingen der var det interessante!
Det var ligemeget at den havde vest på og monokel for øjet... !


Katrine
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Det er vildt, helt vildt. Jeg føler mig helt som en speciel race!

Jeg ved ikke hvad det der Vinden i Piletræerne er? Når jeg googler det, siger det mig ingenting? Måske er jeg ikke gammel nok, eller også er det bare en fejl i min opdragelse.
/SL
PiaK

Re: skal der snart ske noget nyt?

Post by PiaK »

Helt klart en fejl!


Var der ingen rotte heller? Så har det ikke været Vinden i piletræerne..

Så var det nok bare nogle stalkerdyr, der var efter den der grævling. Har du slet ingen kat set?
Post Reply