Nøj hvor føler jeg mig til grin

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Rumle
Posts: 88
Joined: Thu 29. Jan 2009 18:10

Nøj hvor føler jeg mig til grin

Post by Rumle »

Jeg er sneet inde som en del andre også er i denne tid, så jeg fandt et spændende program på tv. Jeg kan godt li at se dokumentarprogrammer, så jeg ser ofte History Channel, Animal Planet og den slags. Jeg så ikke lige starten af programmet, men så i oversigten at titlen var "A death of a President" så jeg gik da ud fra at det drejede sig om J.F. Kennedy. Spændende tænkte jeg og smækkede fusserne op og greb mit the-krus.

Men det var om George W. Bush? Øh han er da ikke død vel? tænkte jeg undrende! Og så til med større og større undren. Det omhandlede et besøg i Chicago og nogle demonstranter og attentat på Bush.

Link kan ses her:

http://www.reelviews.net/movies/d/death_president.html

Som hele programmet skred frem, blev jeg mere og mere overbevist om, at der var da et eller andet, jeg ikke havde set og fulgt med i, i nyhederne. Og jeg ser ski da nyheder hver dag og læser også på nettet.

Så her til aften går jeg lige ind for at tjekke, for jeg er altså stadig ikke overbevist om at det programmet havde sendt var rigtigt. Måske det var blevet fortalt inden jeg fandt kanalen, men JØSSES det var altså serveret godt. Jeg var lige ved at blive overbevist.
Skrev Annette

I teorien skulle mænd og kvinder kunne forstå hinanden... Og i terorien skulle man kunne fange ål med lasso
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Nøj hvor føler jeg mig til grin

Post by Frieser9460 »

Æh... jeg har heller ikke hørt noget om noget attentat på Bush?? :ehh: Og jeg har endda CNN... :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Nøj hvor føler jeg mig til grin

Post by MetteboDeluxe »

Frieser9460 wrote:Æh... jeg har heller ikke hørt noget om noget attentat på Bush?? :ehh: Og jeg har endda CNN... :ehh:


Læs linket :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Nøj hvor føler jeg mig til grin

Post by Frieser9460 »

Åh... :roed: :roed: :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply