fantastisk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

fantastisk

Post by Armani »

Ja det lyder lidt mærkeligt og meget som løgn, men jeg sidder nu også og tænker, det kan jo være det passer, det sker jo rent faktisk
at folk laver børn uden for ægteskabet UDEN at kende til dem, men hvor børnene godt ved hvem faren er!
det jeg mener er at måske er hans far sådan en eller anden rig gut, måske kan du ikke finde noget om rederriet på google forde
han (altså faren) har sørget for at det ikke er på nettet,(selvom det lyder fantastisk;) måske har du bare ikke været heldig nok at få de rigtige sider frem, måske er hans rederri blevet solgt til anden side så det ikke er hans navn det står i længere det sker jo rimelig tit.
måske kender han slet ikke til knægten ( evt utro) der er et hav af muligheder og så er der den mulighed at det hele ER løgn, men hvorfor vælge præsist en rederi ejer der ejer som du siger en skodbåd og ikke feks mick jagger, michel jakson ellig????

måske bor han hjemme(knægten) forde han gerne vil bo der, måske forde det er langt billigere og tryggere, måske har han slet ikke lyst til at bo sammen med en pige endnu, måske er han bare ikke klar til at bo selv eller måske har hans mor en sygdom eller er psykisk ustabil så han gerne vil holde øje med hende, måske lider hun (mor) eller han (knægt) af eppelepsi og derfor skal være under opsyn døgnets 24 timer og det vil han så ikke byde damen, hvis han nu har været så heldig at holde det skjult.

men igen lyver han eller lyver han ikke?
personligt ville jeg stille ham i et dilemma mens damen er tilstede.
når han begynder at fortælle og fortælle skal du spørge ind til noget han lige præsist IKKE har snakket om vdr hans far...
det kan være alt fra.......hvor bor han henne??? har han nogle dyr, kan han godt li dyr, hvor mange skibe har han osv.
eller du kan også mens de begge er der spørge ham direkte om hvorfor de egentlig ikke bor sammen og han bor hos sin mor.
(personligt siger min erfaring mig med sådanne fyre at de ALTID har MINDST 2 DAMER) men det jo ikke godt at vide:)

det kan også bare være han er skitzo, de har de mest vilde historier at fortælle, mødte en engang der havde vundet i lotto 135 mill
øhhh okay han boede på et 45 kvm værelse i årup med mega lidt indretning og billigmad i køle fryser hehe men de vældig flinke derudover. det jo også en mulighed;)

ej tror nu også du skal ta en snak m veninden eller sætte ham i en situration hvor han afsløre sig selv, kunsten er at få det til at lyde naturligt,så veninden ikke bliver mistænkelig.

håber du finder en løsning, det et meget ærgeligt forhold det der!
held og lykke ped;) krydser fingre herfraXXXXX

MVH mig
Jeg er altid fair,
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: fantastisk

Post by xtiny »

Altså- ham med rederiet er jo afsløret.

Og nej, det ville jeg aldrig tro på- så er man et KVAJ.

"Ild i hjertet
giver røg i hovedet" Men fordi man er forelsket- skal man vel ikke være komplet åndssvag?

Jeg faldt så for en kriminel fattiglus- han havde sans for humor. Og hans søn er meget begavet. Han kan også "det med mennesker".
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

Re: fantastisk

Post by Armani »

Ja jeg siger jo heller ikke at det passer, kun at hvis man ikke kan bevise det passer, er det jo ir for sig ikke ensbetydning med at det ikke
passer, kun at han ikke kan bevise det.

Misforstå mig nu ikke, jeg syntes også selv at han lyder lidt useriøs, men man kan jo ikke bare sige at han lyver forde man ikke
kan finde noget om at det sku være rigtigt.
det står jjo ligsom heller ikke på nettet hvem der vand i lotto vel, netop for at folk skal undgå jonalister og tyve!
det jo ikke ensbetydning med at de lyver hvis man så for det fortalt af vinderen selv.

jeg siger at der kan være mange grunde til at gutten er og gør som han gør....og så længe man ikke kender motivet syntes jeg ikke man kan skal male fanden på væggen og kalde folk alle mulige ting, når man ikke ved noget om det pågældende emne.

jeg er helt enig i at det lyder vildt, men så længe i ikke har en dna test kan i ikke bevise at han lyver, for rent teoratisk kan det nemt tænkes at det passer og så er det jo ikke ham der er problemet længere men dem der har kaldt ham en løgner.

jeg syntes bare hun skal være forsigtig i sin fremgangsmåde, hun skal selvf få damen til at indse at der er den mulighed for at det hele er opspind osv men passe på hvordan hun gør det.

bare forde "faren" ikke ejer rederiet nu er det jo ikke ensbetydning med at han måske ikke har ejet det før, han kan ha solgt det eller måske kun ejer aktier, vilket så også gør ham til både medejer og bedre stillet pengemæssigt,
måske kan det være at ham her kæresten syntes hans far er rig forde han måske har lidt mere end de fleste eller lig.???
det jo alt sammen ikke godt at vide. der er mange faktore der spiller ind og derfor skal man passe på hvornår man råber ULV for højt.

MVH mig
Jeg er altid fair,
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: fantastisk

Post by Frieser9460 »

Øh... er jeg den eneste, der sidder som ét stort spørgsmålstegn lige nu?? :roed:

Der er vist en tråd, jeg er gået helt glip af... :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply