Generaliseringer ... især om mænd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Generaliseringer ... især om mænd

Post by aribeth »

Hvad er det med "os" kvinder... ?!?!


Jeg synes sætningen "typisk mænd" popper op ret tir lige for tiden?


Altså ud over at de står op og tisser de fleste og så i øvrigt HAR den der imellem benene, så er der ikke lige noget som jeg synes der er sådan typisk mænd?


Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by 99E »

aribeth wrote:Jeg synes sætningen "typisk mænd" popper op ret tir lige for tiden?

Jah, jeg har også hørt den lidt for ofte - eller noget der ligner.

Grundlæggende tror jeg måske det handler om at det er nemmere at mukke "Typisk MÆND!" end at indrømme at ham, man troede man scorede i byen i fredags er en kæmpe jubelidiot og at det bare er sådan han er UDEN at det skyldes om han har bryster eller testikler...

For hvis man har scoret en kæmpe jubelidiot og det "bare er ham der er sådan" har man jo sådan set fejlbedømt en gut ret meget - hvis man troede han var kærestemateriale.
Så er det lidt ens egen skyld.
Er det derimod ALLE mænd, der er nogle svin, så er man helt skyldfri...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by annetteB »

Altså ud over at de står op og tisser de fleste og så i øvrigt HAR den der imellem benene, så er der ikke lige noget som jeg synes der er sådan typisk mænd?


Dét ved jeg!
De eksemplarer jeg har kendt - sådan personligt og over længere tid - har i hvertfald haft væsentligt mere skægvækst end jeg selv. Og osse mindre bryster! :skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by Lone Beck »

Ejjj, hold da op med at skabe jer (hvor er det bare typisk kvinder at hidse sig op over sådan nogle småting) :hhansen:

Mænd da selv ret glade for at generalisere om sig selv - typisk for at have en almengyldig undskyldning for diverse dumheder. Rigtige mænd...har brug for at jage. Rigtige mænd...gider ikke høre mere vrøvl. Rigtige mænd..." - find selv på flere.

Forresten gør "vi kvinder" jo det samme. Og "vi hestemennesker". Og "vi mødre". Og...find selv på flere.

Vi må jo have brug for fordomme og generaliseringer :ehj:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by Intunia »

Lone Beck wrote:
Vi må jo have brug for fordomme og generaliseringer :ehj:


Ja i høj grad. Fordomme er faktisk et interessant studie. De siger meget om deres ejermand.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Mænd, de ser ikke rod og nullermænd, mænd vasker alt tøj i samme maskine på samme program.

Årh nej!
Jeg er en mand, fanget i en kvindekrop! ARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!! :mur: :mur: :mur:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by HHansen »

99E wrote:Årh nej!
Jeg er en mand, fanget i en kvindekrop! ARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!! :mur: :mur: :mur:



Også mig!!! ARGH!! :lea:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by Anja »

Mænd, de ser ikke rod og nullermænd, mænd vasker alt tøj i samme maskine på samme program.


Jeg er også skabsmand så :mur:
aribeth

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by aribeth »

*kigger sig imellem benene for at se om der hænger en tissemand jeg bare ikke har set før nu*


Næh?! det gør der ikke... men det tyder på jeg i virkeligheden ER en mand?!?


Katrine
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Generaliseringer ... især om mænd

Post by BeritH »

Jeg er vist også temmelig maskulin. Og måske er det derfor jeg så sjældent er på date. Jeg nægter nemlig at date en mand, der har smaldere skuldre end mit selv :lea: :lea:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply