MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by MinnaN »

Jamen, når han vender ørner når jeg kalder Tuktuktuktukkiiii (efter tukanen i løvernes konge), når han nusser mig i siden (fordi jeg hviner som en tøsehoppe), når han nulrer mig i mit rene hår fordi det dufter såååå dejligt eller vil kysse mig hele tiden lige på trutmunden.... Der er så mange ting der siger mig at han har valgt mig.
Ups, monologmennesket Minna...

Men jeg er bare så glad at jeg faktisk var lige ved at tude. Bare lidt.
Jeg skal ha købt en gave til Prinsen. Nyt hovedtøj eller skridttæppe.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by Lena »

MinnaN wrote:Jeg er så glad at jeg slet ikke ved hvad ben jeg skal stå på. Jeg mildest talt svæver. Selv ikke Eriks mugne ord "Jamen, så ser jeg dig slet ikke i weekenden! Du er bare for meget og du har slet ikke tænkt dig om....", kan få mig ned på jorden.
Jeg har kæmpet i seks år for at få den hest som min, det ved han og jeg SKAL ride mere pga lænden (ergoterapeuts ord), så han kan glemme det kan han!!! Den hest er MIN!!!!! MINMINMINMINMIN!!!!

Ejeren fortalte at der havde været flere herrer (og en enkelt dame) henne for at spørge om de ikke kunne få Prins som halvpart. "Niks du, han er optaget... Jamen, hun er jo ikke rigtig halvpart... Nej, men hun er sgu den der passer ham når han er syg, ordner boks uopfordret, stiller op til alt staldhalløjet, tjekker ham for skader, lægger mærke til om han er halt, køber gladeligt stalddækkener, hovedtøj, underlag og så har Prins valgt!"
Ikke ordret citeret, men hvad jeg har kunnet stykke sammen fra alle tøserne ude i stalden.

Jeg er nærmest lykkelig.... :elsk: :elsk: :elsk:




Jamen.............. alt andet ville da også have været dyyyyyyyyyyyyyybt uretfærdigt........ Han ér jo din!!!!!!!!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by CXEC »

Altså Minna, man ved bare når man er den hesten har VALGT! Xenia valgte mig i sin tid og hun nulrer også mig enten i håret/på kinden/skulderen eller puffer til mig eller stikker mulen op i ansigtet på mig

























Kan man andet end :elsk: :elsk: :elsk: :elsk: :elsk: :elsk: ???
Og det var da lige den julegave du ønskede dig! :gave: :gave: :gave:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by MinnaN »

Det var lige den julegave jeg godt ville ha. Nu skal jeg bare ha på plads hvornår det starter. Jeg vil jo gerne ha det er nunununuNU, men det blir det nok ikke lige. :linski:
Han har lige nogen pligter først. Julemandens hest, for min lille dreng har lært, i en alder af 22, at gå for vogn. :elsk:
Og så er der lige den der brud der skal køres til kirken.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by Lena »

Jeg kom til at tænke på dengang jeg fik besked på at jeg kunne overtage UNIK til evig eje......... Nøj, hvor kan det bare slet ikke beskrives...

Og nu vil jeg køre over og fodre, nusse og kysse lidt på min store hest..............
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by FruTusse »

Kan også sagtens huske den ubeskrivelige lykkefølelse det var da det stod klart at Nitouche ville blive min. Havde jo haft hende i tilridning over to omgange på lidt mere end et år(der gik ½ år fra med at have føl) og jeg MÅTTE bare eje hende.
Det blev en lidt lang og sej kamp, men priser mig lykkelig for fjolser der laver kreative regnskaber, og Told & Skat som kommer efter dem!!! :ondgrin: :ondgrin: :hhansen: :hhansen:
Det var nemlig mit held, for jeg fandt ud af at manden sad i en økonomisk klemme, og så lagde jeg pengene på bordet. Perfekt timet med banken som samtidig sagde ja. :jeanie: :jeanie: :jeanie:

Og jeg kan stadig have denne her lidt underlige følelse af, at det er helt vildt underligt at jeg virkelig fik mit livs hest. :-o :-o :hhansen:
Føler mig sgu stadig meget priviligeret over at få lov til at ride og eje en hest som Tusse. :elsk: :elsk: :elsk: :elsk:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by BeritH »

MinnaN wrote:Jeg er så glad at jeg slet ikke ved hvad ben jeg skal stå på. Jeg mildest talt svæver. Selv ikke Eriks mugne ord "Jamen, så ser jeg dig slet ikke i weekenden! Du er bare for meget og du har slet ikke tænkt dig om....", kan få mig ned på jorden.
Jeg har kæmpet i seks år for at få den hest som min, det ved han og jeg SKAL ride mere pga lænden (ergoterapeuts ord), så han kan glemme det kan han!!! Den hest er MIN!!!!! MINMINMINMINMIN!!!!


Så må han jo bevæge korpus ud i stalden, hvis han vil se dig. Længere er den jo ikke.

Sjovt som mænd kan pive, når de ikke får opmærksomhed hele tiden. :mettebo: :mettebo:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by CXEC »

Sjovt som mænd kan pive, når de ikke får opmærksomhed hele tiden. :mettebo: :mettebo:


Ja, hvad er det for noget PJAT???
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by 99E »

BeritH wrote:Sjovt som mænd kan pive, når de ikke får opmærksomhed hele tiden. :mettebo: :mettebo:

Céleste wrote:Ja, hvad er det for noget PJAT???

Ehm, Okay.
Det var et par smækre generaliseringer...

Sådan lidt i stil med "alle mænd er nogle svin" og den slags. Jowjow.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by Lone Beck »

Tillykke, Minna - endelig får du ham for dig selv :fest: :fest: :fest:

Nøj, hvor har du ønsket det længe :respekt:

(Hvor mange frøer måtte du kysse? *fniz* )
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply