når folk lyver

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: når folk lyver

Post by Intunia »

hvad er problematikken ?
At venindens man er lystløgner, eller at veninden er blåøjet ?!
Mon ikke hun finder ud af det hen ad vejen, og bliver hjulpet lidt på vej at dit skeptiske blik !
:popcorn:
bla bla bla
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: når folk lyver

Post by Intunia »

ja er man 31 og bor hjemme i Dk, så er man afgjort dømt taber.
Men tænk hvis det virkelig var sandt, at hans far er skibsredder, og dus med de kongelige bla bla, men han havde bare valgt en karriere i spar, fordi.... øh ja hvorfor ! måske er han en uægte barn af mærsk, som ikke vil kendes ved ham ! og plottet er sat til en god krimi . :lolskilt:
Jeg har vist ikke nogen gode råd.

let it be, måske
bla bla bla
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: når folk lyver

Post by Intunia »

men hvis din veninden spørger dig direkte om du tror han lyver, så skal du selvfølgelig være ærlig :askepot:
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: når folk lyver

Post by Anja »

Ja, vent til din veninde spørger direkte... Hvis det er et nyt forhold er hun måske lidt forblændet lige nu men det går nok over.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: når folk lyver

Post by udlandet »

Jeg har väret gift med en lystlögner for mange år siden. Det er frygteligt. Jeg håber at hun finder ud af det meget snart. Du kan godt give hende et puf i den rigtige retning. Problemet med lystlögnere er at de er dygtige meget dygtige. Man tager dem ikke i historierne för det er for sent. De lyver om nogen ting man ikke tror at folk kan lyve om, derfor går det så langt.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: når folk lyver

Post by Intunia »

du snager gør du :viben:

Altså jeg har det også svært ved mange af venindernes kærester ! hvad fanden vil de med dem, de klaphatte og kvajpander !
Men sådan er det, det er ikke alt man behøver at forstå ! heldigvis.
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: når folk lyver

Post by Anja »

Hmmmm... altså min venindes mands søster (det er utroligt tæt på :hhansen: ) har en mand der fantast, hun bliver ved med at tro på ham, de har været gift i lang tid og har børn sammen - jeg ved ikke om han hver dag fortæller at mafiapengene kommer imorgen eller hvad han gør :hva:

Det er da underligt at hun tror på ham hvis i har googlet sammen og ikke kan finde noget.

Måske er han gud i sengen?
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: når folk lyver

Post by Intunia »

hahaha en gud i sengen, men bor hjemme hos mor ! :viben:
bla bla bla
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: når folk lyver

Post by Lone Beck »

Altså jeg ville sgu sige noget til veninden. Kan hænde at det er forkert, men jeg ville gøre det alligevel. Forudsat jeg altså var HELT sikker på at historierne er opspind :ide:

Han lyder som min mands kollegas svigersøn...der har rodet sig ud i rigtig meget lort - og trukket såvel kæresten som svigerforældrene med ud i det (en del af det har faktisk fundet vej til avisens spalter, så alvorligt var det) :ehj:

Din venindes kæreste er måske harmløs, og så kan du selvfølgelig være ligeglad (du kan da prøve at være ligeglad i hvert fald :hhansen: ). Men måske er han ikke harmløs. Den type dér - de er sgu langt ude. De kan ikke altid selv skelne mellem deres løgnehistorier og virkeligheden, og så er det, de roder sig ud i problemer :nejtak:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: når folk lyver

Post by Lone Beck »

Det hedder ikke snage - det hedder researche! :jeanie:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply