Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by aribeth »

Jeg har lige taget telefonen... Det var TELIA igen igen... for 7. gang på 14. dage!!!! Det er fuldstændig vildt...


Jeg har fortalt dem igen og igen at de HAR ringet og nej vi er IKKE interesserede... men de bliver sgu ved!


Nu er det snart slut med at være flink... jeg overvejer at ringe til TELIA og forklare dem at de sgu bliver nødt til at notere ned når en potientiel kunde har sagt nej mere end en gang....



Katrine
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by vicky02 »

Sikke jævnt ubegavede.
Jeg bliver meget jævnligt ringet op af både Iform (og hvad de ellers tilbyder af blade) og Equipage.
Selvom jeg har brugt det sidste år på at sige til dem, at jeg IKKE vil ringes op af dem, så sker det alligevel ca hver 14. dag.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by annetteB »

jeg anbefaler jo på det varmeste "vi-bruger-ikke-metoden" den virker hvergang.
Til min usigelige (ondskabsfulde) fornøjelse fik jeg tilladelse til at benytte mig af metoden i arbejdssammenhænge hos en tidligere arbejdsgiver der osse var træt af altid at blive ringet op af folk der ville sælge dette eller hint - og jeg mindes stadig samtalen med dét der firma der altid vil sælge printerpatroner:

Sælger: "Goddag det er den-og-den fra det-og-det-firma, må jeg tale med den ansvarlige for indkøb af printerpatroner?"

Undertegnede (med mit mest venlige og tjenstvillige tonefald): "Desværre, vi bruger ikke ansvarlighed her i firmaet"

Laaaang pause...

Sælger: "Så må du meget undskylde ulejligheden"

Undertegnede: "Ingen årsag, hav en fortsat god dag"
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by Anja »

Jeg elsker når viasat ringer - de bliver helt befippede når jeg fortæller at jeg altså er sådan en hippie der ikke bruger tv :hhansen:
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by sinesmølf »

hæ, her der det tdc der ringer, som vi har telefon ved. Jeg ber dem altid sige abomentet op, det kan de aldrig og skynder sig og afslutte samtalen :hhansen:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by CXEC »

Så er det nu jeg jubler over at have hemmeligt nummer! :jeanie: Jeg bliver nemlig IKKE ringet op i tide og utide, det er SÅ fedt.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by Buusser »

Céleste wrote:Så er det nu jeg jubler over at have hemmeligt nummer! :jeanie: Jeg bliver nemlig IKKE ringet op i tide og utide, det er SÅ fedt.


Og det gør jeg heller ikke - for jeg står på Robinson listen :jeanie: :jeanie:

Livet er for kort til telefonsalg!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

En overgang ringede et eller andet firma der ville sælge bøger hele tiden. De holdt op, da jeg en dag meget pædagogisk fortalte sælgeren at jeg altså ikke kan læse.

Jeg plejer at fortælle Nordjyske det samme. De vil stadig gerne sælge mig en avis..
/SL
aribeth

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by aribeth »

man bliver ringet op hele tiden når man er momsregistreret... de vil jo sælge noget til vores firma...


Jeg ved ikke rigtig hvad det er der gør det, jeg siger pænt nej tak hver gang og fortæller dem at det er fuldstændig irrelevant at ringe til os da vi får telefon og internet betalt af min mands job... og så spørger jeg dem om ikke godt de kan slette os fra deres lister... jojo siger de bare... mon jeg skulle ringe til TELIA selv imorgen og brokke mig?



Katrine
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Er TELIA desperate, eller bare dumme men vedholdende?

Post by FruTusse »

Telia er BÅDE desperate, dumme og vedholdende!!

I know from the inside :opkast: :opkast:

Og har en rideveninde der er ansat der, eller dvs at det er hun ikke længere. Hun fik langt om længe gjort sig så besværlige at de fyrede hende, hvilket hun altså også var ude efter. Men hold da magle for en masse lort de finder sig i fra deres medarbejdere før de fatter et vink med en vognstang :mur: :mur: , så no wonder at de ligger under for alle tre onder i overskriften.

Telefonsælgere er nogle klaphatte!! :mettebo: :mettebo:

Her heldigvis hemmeligt nr. :lol: :lol:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply