JU_HUUUUU

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

JU_HUUUUU

Post by Godzilla »

Så kan vi få lagt abstinenserne af os igen!!!

Det var ved at være graverende, som jeg hele tiden spildte kaffe ned af mig pga. hænderrysten, Og hvilke chok oplevelser hver gang jeg forsøgte at komme på, og denne ulækre hvide side dukkede op. Tilsidst turde jeg dårligt nok forsøge :shock: :shock:

Men nu lægger roen sig over nervesystemet igen, og jeg kan sidde her og slubre af min kaffe, uden at spilde ned i tastaturet. Jeg behøver ikke at æde chokolade for at overleve, og kedsomheden kan igen holdes i ave. :D

Kan vi få vores små billeder på her også? Det er så rart at kunne se hvem som skriver indlæggene. :?:

Godt gået, i er sgu nogle seje strigler!! Tak for indsatsen, det har med garanti været hårdt arbejde. :!: :!:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Ih, tak - og hvor er det rat at høre fra dig igen!

Vi skal lige have styr på en hel masse - men det med profilbillederne står øverst på listen!

Synes det er tusinde år siden ..... :P
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hej Gunilla :D :D :D :D

Der var du dæleme hurtig :!:

Herligt at høre fra dig igen. Hvordan går det med æseldyrene? Har du fundet nye hjem til dem?

Og hvordan går det med din søster? (Er hun ved at være ovenpå igen, så vi kan begynde at planlægge det næste strigletræf, som du er TVANGSINDLAGT til)? 8)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hej igen Lone x 2.

Æseldyrene har det fint, og jeg har ikke fundet nye hjem endnu.

Der har været 2 som var interesseret i EN hoppe (hver) men jeg vil ikke skille Zorba (hoppe som navnet ikke antyder) & Nicos ad. De har været par i årevis, og det ville være synd. Så jeg sælger dem kun sammen.

Daisy og Pytte vil jeg have passet/lånt ud, og se om jeg kan få over senere. Jeg DØR hvis jeg skal af med dem også. :cry:

Søster har det meget bedre, så træf kan godt planlægges, og jeg VIL med denne gang. :!:

Har i foretaget jer andet end at lave Strigler??
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg har sådan set beskæftiget mig mere med arbejde (valgdækning) end med forummet i denne uge, må jeg nok indrømme :oops:

Jeg er jo ikke teknisk begavet :?

Det er da glædeligt at søster og æsler har det godt. Vi krydser fingre for at du finder gode hjem til dem (æslerne, altså).

Lad os da holde et træf mere - øøøh - på den anden side af jul. MED fagligt indhold igen! Jeg synes det var smaddersjovt at se og høre om ismulerne :idea:

Hvis vi skal se på raceheste igen, må vi huske at spørge Jeanie, hvad hun mangler til samlingen :idea:

En sort araber, måske? Eller hvad med en knapstrupper? :lol:
Jeanie

Post by Jeanie »

Rent faktisk mangler jeg en Bjørn !!!.. :P

Jeg vil have et bjørneskind...og et vildsvineskind.. :) ..Tror det vil klæde No-Lief, koen Emma og geden Kurt, at komme til at ligge ved siden af en BJØRN....og et Vildsvin... :roll:

Det siges iøvrigt at Vildsvineskind er ret slidstærke, så det må blive det jeg skal vandre rundt på , hvis såfremt strigler går ned igen, hvilket vi naturligvis, Jeanie og jeg.... :roll: ..., ikke håber !!!!

Dernæst vil jeg begynde at tænke lidt i ELG, og Zebra..... :wink:
Post Reply