Doneringstråd...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Sasser
Posts: 165
Joined: Sat 19. Jul 2008 10:02

Re: Doneringstråd...

Post by Sasser »

Sikke en herlig tråd :elsk:

Jeg bruger str.38 hvis der er nogen der vil donere stiletter (ikke under 10cm :linski: ), pumps eller støvler :anonym:

Som så mange andre, så æææælsker jeg også fodtøj, men økonomien vil ikke rigtig tillade mig, at dyrke min passion :lol:
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Doneringstråd...

Post by vicky02 »

aribeth wrote:vicky... h&m har udemærket billigt ventetøj! :-)

Jeg synes da vi skulle lave en bytte/give væk-tråd her på strigler... gerne med et foto af det vi vil af med :-)



Katrine


Syntes jeg faktisk ikke, set i lyset af, hvor kort tid man skal bruge det:-(

Jeg har købt et par cowboy bukser og en bluse hos dem, og kom af med 500 kroner.

Havde jeg købt noget der svarede dertil i den normale afdeling var jeg kommet af med 300-400 kroner.
Og med syg hest, nyt hus og bebs på vej, tæller hver en krone desværre.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Doneringstråd...

Post by Anja »

Jeg har en kjole jeg brugte da jeg var gravid, jeg kommer aldrig i den igen...

Nå billeder...

Image

Image

Image

Image
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Doneringstråd...

Post by Anja »

Fuck hvorfor ingen fotos... Nå det bliver i eftermiddag.
aribeth

Re: Doneringstråd...

Post by aribeth »

nu har jeg rettet det for dig Anja :lea:


Katrine
aribeth

Re: Doneringstråd...

Post by aribeth »

jeg tror jeg købte et par bluser for under 100 kroner i H&M... og et par bukser til 250.... det synes jeg var billigt...


Jeg havde så kun to par bukser i den periode jeg var gravid... og et par gamasher...

og så havde jeg 3 deciderede ventetrøjer... resten var bare t-shirts, cardigans, kjoler og almindeligt tøj som jeg faktisk gik i både før og efter graviditeten...


H6M har sådan nogle t-shirts til 69 kroner... dem købte jeg en stak af og bruger stadigvæk.



Katrine
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Doneringstråd...

Post by Godzilla »

Vicky, jeg har et par røde-/rustrødeagtige ventebukser. str. 40. dem må dugerne få.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Doneringstråd...

Post by Godzilla »

billeder af sko:

De her hedder "Volatile" str 8?:

Image

De her hedder Orient Express og er str 39:

Image

Begge:


Image
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Doneringstråd...

Post by Tigerbaby »

Det er nogle ret fede billeder du har taget der, Godzilla.

Med den der gamle bænk og græskaret, er der bare sådan en rigtig hyggelig efterårsstemning på dem.

Jeg har muligvis nogle sko i str 40 jeg gerne vil af med, men det er bare sådan nogle billige nogle fra Kvickly eller sådan. Har haft flere anfald af "nu skal jeg til at gå med højhælede" og så køber jeg nogle som egentlig er meget pæne, men som bare ikke rigtig er min stil eller noget jeg får gået med.

Hvis der er nogle der vil af med nogle fede sneakers eller træningssko i str 40, er jeg interesseret.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: Doneringstråd...

Post by JoS »

Jeg har et par trækrammersko i 39/40 (meget lille 40!) til ikke for høj vrist. El Naturalista Organico N055 - de er mørk olivengrønne, remmen er lime. Brugt et par gange.

Image
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Post Reply