Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Buusser »

LoneR wrote: Og hvorfor denne optagethed af Agnes - hvorfor gør hun så stort indtryk på jer - jeg synes sgu ikke hun betyder noget særligt i det jeg har læst - så jeg fatter slet ikke, at hun for så mange er blevet så fyldende?
:askepot:

Ja, kan vi ikke få en forklaring på hvad det præcist er hun har gjort siden det her er nødvendigt? :hva: Jeg har forstået, at I finder hende pisseirriterende, men det er der jo så mange der er. Hun må have trådt jer gevaldigt over tæerne. Er det anklagerne omkring inderkreds eller?
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Man kan jo også skabe gentagelser.

Hvis man fx. ved, at en bruger ikke bryder sig om et ord - det kunne være prælat - så gælder det bare om at smide det tilfældigt ind i ethvert indlæg og violá dukker brugeren op. Hvis man ikke gider fortsætte diskussionen lader man bare være med at skrive ordet.

Hvis man har en bruger, der har ytret kritik af inderkredse og mobning, så opretter man et forum hvor disse 2 ord indgår, så er man nogenlunde sikker på at diskussionen fortsætter. (hvorfor får jeg associationer til Muhammedtegningerne?)

Som jeg vist har skrevet/spurgt om 3 gange giver oprettelsen af inderkredsforummet ingen mening - det var flere dage efter mobbediskussionen var faded ud. Med mindre selvfølgelig, at det er noget helt andet, der har tændt superstriglerne af? (eller måske en "spøg" der giver uventet respons - Muhammed igen?)

For mig ligner superstriglernes seneste handlinger en ren (af)magtdemonstration der indbefatter trusler og konsekvenser langt ud over dette forum. At nogen finder det rimeligt er trist og kalder på en generel diskussion af rettigheder og rimelighed- gælder de/n kun for dem man kan lide?

Agnes
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

"Lige som det vil være ufint af mig ar skrive sjofle mails til din arbejdsplads, hvor jeg udgiver mig for at være dig."

Helt ærligt ped - kunne du finde på det?

For så må jeg jo gå til chefen og advisere ham og til datamanden og få opsporet dig, hvis der kommer mærkelige mails.

Er det virkeligt nødvendigt?

Agnes
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by xtiny »

Svaret er NEJ.
Og enten trænger noen eller jeg til ferie. Da jeg ikke arbejder- må det være nogen andre.

Spook- igen. Jeg syntes det var behersket morsomt i starten. Nu er det bare dumt.

Get a LIFE- grow up- eller noget.

Kan vi ikke godt få Strigler tilbage som et forum- uden alle de der åndrigheder? TAK.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Nå, jeg vil også stemme.

Nej - jeg mener ikke at Agnes er troll.

Nej - jeg mener ikke at sådanne skal bannes.

Nej - til banning af Agnes.

Nej - til banning baseret på subjektive holdninger.

Nej - til at enkeltpersoner lægges ud til debat.

Nej - til indgriben, der påvirker den frie debat.
/SL
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Camilla... »

Nu har jeg vist fået læst nok op på de gamle indlæg til at kunne give min mening til kende...

I bund og grund kan jeg nok godt forstå superstriglernes fustration over Agnes. Hun er sgu en byld i måsen. Hvem var det der sagde hun trængte til et godt knald ? Jeg erklærer mig enig, det er vist lidt tid siden hun har fået lidt opmærksomhed :traet:

Når det så er sagt, synes jeg det ville være rigtig ærgeligt at indføre banning på baggrund af hvor meget ens pis bliver bragt i kog. Da forummet blev lavet i sin tid, blev det, så vidt jeg husker, gjort med den ene regel at der skulle være ytringsfrihed og kun gældende dansk lov skulle overholdes.
Selvfølgelig var det nødvendigt at kunne banne, hvis en bruger brød loven og ikke fulgte en pæn henstilling, da der ikke var nogen superstrigler der gad sidde og lege censurpoliti i døgndrift.

Bevæggrunden for dette koncept var at vi alle som en, var pænt trætte af HNs subjektive og ofte personlige banning af brugerne. Men er det ikke selvsamme at i nu har indført ved at vedtage at banne trolls ? Jeg er temmelig overbevist at HN i tidernes morgen også syntes vi var en byld i røven og ikke mindst under netsafes indførelse også ville karakterisere os alle som trolls. Vi var jo dumme og irriterende og blev ved uanset hvor meget de bad os holde kæft eller skride :mur:

Jeg kan ikke med min bedste overbevisning se at Agnes skulle have gjort sig skyldig i overtrædelse af nogen love. Skyldig i at være vedholdende, skide irriterende, ødelæggende for den gode stemning og meget andet.... Præcis den samme subjektive beskrivelse som ligger til grund for HNs banningspolitik.

Men nu er det her jo ikke HN, men Strigler. Så lad os fortsat kunne være stolte over at have et forum, hvor der er plads til alle og ingen bliver smidt ud... så længe de overholder gældende dansk lov. Det er nemlig så dejlig nemt at forholde sig til.

Og så sæt da Agnes på ignore. Så slemt er det da heller ikke at lade som om hun ikke er der...

Camilla
God d
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Stimata Doamna »

Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Ms Strangefield »

Jeg synes Agnes, Ullan, er en pest og en byld i røven. Derfor er hun på ignore..

Jeg synes ikke at hun skal bannes. Efter indførelsen af en ignore-knap er det en oplagt mulighed alle kan benytte sig af såfremt hun varmer op under ens urin.

Superstriglerne kan skiftes til at have hende på ignore, og så kan den anden skimme hendes indlæg og sikre sig at hun overholder DKs lovgivning.

Det samme gælder for alle andre som måtte være en byld i røven på nogle, og endnu en gang en god mulighed for at hylde oprettelsen af ignore-knappen. HURRA! :respekt:



Skulle superstriglerne alligevel vælge at banne hende, så fred være med det. Det ER trods alt deres forum, deres hovedpine og dem der skal knokle med at holde strigler.dk kørende.
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Intunia »

Jeg har ingen på ignore, og jeg tror heller ikke det blir nødvendigt.
:popcorn:
bla bla bla
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Intunia »

Hov,..glemte lige at det blir et nej herfra.
bla bla bla
Post Reply