Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by CMN »

For få år tilbage brugte jeg meget tid på HN- hyggen. Hvorfor?
Det gav mig feed back på mange gode emner og ind imellem udfordring til det yderste, når der blev diskuteret fagligt. Hvilket var udviklende og livgivende efter min mening. Jeg nød det. Ligesåvel som jeg nød de skøre tråde, hvor der blev gået hårdt til humoren.
Da jeg kom ind på Strigler, blev jeg sikkert lidt overkåd, fordi minderne om alle de gode og givende timer kom tilbage og følelsen af : Nu skal vi rigtigt..... var til stede i overflod, fordi her var mange af de mennesker, som skrev på Hyggen dengang.
Billedet i overskriften er nok den virkning jeg har haft og jeg må, efter at have sovet på det i nat konstatere, at det ikke er i denne cafe, jeg får det, jeg kom efter. "De gode gamle dage" kommer aldrig tilbage.
Så i stedet for bare at trække mig tilbage, så er dette så forklaringen på, hvorfor jeg ikke påtænker at skrive mere. Jeg bliver så en af dem "der forsvinder igen".

Jeg kunne sagtens komme med en redegørelse af, hvordan jeg så har opfattet JER, men jeg tror såmænd ikke, at det vil have den ønskede effekt.

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by 99E »

Det synes jeg da er rigtig ærgeligt.
Jeg håber, du fortryder og vender tilbage, fordi du slet ikke kan holde dig væk.

Men jeg må give dig ret i, at der er lidt næsehorn over dig - en gang imellem.
Men det er jo ikke bare på nettet, du har den effekt.
Men næsehorn er faktisk nogle ret sjove dyr.
Jeg kan en sjov historie om næsehorn.
Kipling har skrevet den.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by HHansen »

CMN wrote: "De gode gamle dage" kommer aldrig tilbage.
Så i stedet for bare at trække mig tilbage, så er dette så forklaringen på, hvorfor jeg ikke påtænker at skrive mere. Jeg bliver så en af dem "der forsvinder igen".


Ærgeligt for dig at du kun jagter de gode gamle dage - og glemmer at overveje om de nye og kommende dage også kunne have en vis underholdningsværdi for dig :linski:

Som regel er det svært for nye ting at leve op til det glorificerede billede man har af "de gode gamle dage" - det opdager man når man f.eks genser sin yndlingsfilm fra 1982 - FÅÅÅÅRK det er dårligt! :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Lone Beck »

Som nævnt andetsteds tror jeg du kunne være en berigelse for strigler - måske hvis du skruede lidt ned for kådheden, og bare var Conny? :linski:

Jeg kunne sagtens komme med en redegørelse af, hvordan jeg så har opfattet JER, men jeg tror såmænd ikke, at det vil have den ønskede effekt.


Af hjertet tak :respekt:

Der er allerede flere, der har fortalt os, hvor rædselsfulde vi er, og angivet, hvordan vi skal opføre os og hvordan vi skal indrette forummet, så DE gider være her...Og, nej, det havde ikke den ønskede effekt :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Lena »

Carpe diem.............
aribeth

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by aribeth »

ARH Conny!!!
Kom nuuuu....


Du SKAL da være herinde... også sælom du synes vi er DÅMME lige pt. :linski: og vi tilsyneladende mobber...


Ærlig talt så er det da fedt nok at du sætter lidt gang i tingene... selvom nogen synes det er traaaals... og sådan...


Du skal da bare lige lære tonen og det der ... og så sørge for at forblive dig selv... så retter vi andre nok ind ... eler noget :lea:


Katrine
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LoneR »

Kan man få et kort resume af problemstillingen?
Har I mobbet Conny?
Er det en jeg kender fra før??
Er Conny provokerende og ved det ikke selv?
Eller hvad??
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Intunia »

Jeg kender ikke til gamle dage.....
Men jeg kan godt lide næsehorn. Og Jeg syntes du er sjov !
Prøv at sove på det en nat til :-)
bla bla bla
aribeth

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by aribeth »

Aj Lone... du må ind og terpe dig igennem trådene må du! som vi andre... :linski:

Utroskabstråden vist nok... jeg kan sgu snart ikke finde rundt i det


Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by KatieKat »

LoneR wrote:Kan man få et kort resume af problemstillingen?
Har I mobbet Conny?
Er det en jeg kender fra før??
Er Conny provokerende og ved det ikke selv?
Eller hvad??


Nej vi har ikke mobbet Conny.
Jeg ved ikke om du kender hende fra før, jeg gjorde ikke.
Nej nej, Conny ved godt selv at hun er provokerende. Det er målet.
Hvad problemet er ved jeg faktisk ikke.... Måske at vi ikke er HN.... At vi ikke mobber nok? I hvert fald hvis det er Svend-tråden om og om igen Conny ønsker.

Conny, det var hyggeligt at du kiggede forbi. Jeg håber du kigger ind en anden gang hvis lysten melder sig.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply