Så blev vi inviteret i cirkus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Zanne »

Så dumpede der skisme et vidne ind. Hvor heldig kan man være.

Nu kan politiet forhåbentligt ikke bare lukke øjnene længere, når nu en nydelig ældre herre, tilbyder at stå frem med sine oplevelser af elefant episoden. Jow - jow, det er dagens gode nyhed, her i hytten.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by HHansen »

Det var da gode nyheder!

Så må politiet igang selvom de åbenbart ikke gider tage sig af den slags..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Stimata Doamna »

Hurra for vidnet! Det var en god nyhed :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Lisbeth Sejberg

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Lisbeth Sejberg »

HURRA for at der findes nydelige ældre herrer :viben: ...... der kan støtte en gammel strigle i hendes forklaring :viben:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Godzilla »

Godt Zanne. Det var da på høje tid at der kom lidt gang i den sag! :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
PiaK

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by PiaK »

Kanon!

Jeg håber I får en god oplevelse i det danske (Arena??) cirkus.

Selv er jeg lidt ambivalent med dyr i et cirkus, men det er en anden diskussion :-)

Cirkus Arena har vinterhi en lille km fra os, vi kan se ned til dem fra vores (nye!!! :hhansen: ) førstesal, der er store folde og dyrene er meget ude, det er da altid noget :askepot:
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Zanne »

PiaK wrote:Selv er jeg lidt ambivalent med dyr i et cirkus, men det er en anden diskussion :-)


Det er jeg såmænd også Pia, men når det nu er tilladt, er der ikke meget at gøre ved det. Jeg kan jo "kun" gøre mit til, at de dyr der nu engang er, får så optimale betingelser som muligt.

Det er ikke cirkus Arena, men derimod cirkus Dannebrog der inviterer på elefant-klapning.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
aribeth

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by aribeth »

det bliver spændende... Cirkus Dannebrog overnattede bag min mors hus sidste (eller var det forrige) år da de var i Ulstrup... de plejer at sove på Dannebrogspladsen, men den var oversvømmet, så de smuttede ud i Gudenåparken... Det er i øvrigt nogle FINE elefanter de har der... de var i hvert fald meget søde den dag :-)


Katrine
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by Frieser9460 »

Hvor er det bare FEDT, der er dukket et vidne op - så MÅ politiet da tage affære i sagen! :sanne:

Og ja, dyr i cirkus er jeg også en smule ambivalent overfor (vil gerne se på dem, men synes dybest set, det er synd), men som du skriver, Zanne, så er det tilladt, og dermed handler det om at sørge for, at cirkusdyrene har de bedst mulige betingelser. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Så blev vi inviteret i cirkus

Post by annetteB »

Hvor er det bare FEDT, der er dukket et vidne op - så MÅ politiet da tage affære i sagen


Især når det nu er en rigtig MAND, der stiller op som vidne.
Enhver betjent med respekt for sig selv ved jo, at kvinder skal man ikke tage alvorligt.
*fordomsmode: OFF*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply