Kender I stedet? (Rostrup Fyn)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Kender I stedet? (Rostrup Fyn)

Post by xtiny »

Jeg så det KUN i forbifarten- og efter en streng dag med tal, kunne jeg dårligt nok køre mukkebik sikkert. Jeg glemte i hvertfald at slå blinklyset fra- flere gange.

Jeg kom lige forbi stedet, og da jeg i morges vistnok havde set en farveveksler, så jeg efter den. Hvad jeg så var en robust broget hest, lige ved et spring, en rytter der sad og "hyppede" med tøjlerne, så jeg højt sagde (til mig selv: Giv så efter på de strikker- og RID!), da var jeg så var drejet til venstre (skulle lige se efter trafikken)- og hvad jeg så- var en hest, der nærmest bed sig i bringen- og mere. Det lignede fame rollkur! Jeg så kun hesten lige forfra- og sådan skulle den ikke se ud.

Der var en anden ung pige, der "underviste"- men okay, jeg så vel to minutter af en ridetime.

Er der virkelig den slags "undervisning" her på Fyn? Altså min ridelærer spurte mig, om jeg mente det var en droschehest jeg red? Og jeg klikkede bare med tungen- og drev let med hælen- men "knisrk knirsk knik" er hyppelyde- fred være med det!. At "hyppe med tøjlen"- kunne aldrig falde mig ind. Det var en blisset hest, så perspektivet fejlede ikke noget. Den så ud som om den bed sig i bringen. Jeg så den lige forfra.

- minuspoints til mig, der var træt i låget- og ikke på højde med situationen.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply