Long time no see

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Long time no see

Post by Line_Calano »

Så Fik jeg endelig lidt tid tilovers igen. Jeg har jo skrevet bachelor og har derfor haft temmelig travlt med det.

Lidt er der sket siden sidst. Brun har debuteret i Ma med 8 fejl og blev sjællandsmester ugen efter. Grå er rigtigt godt gående og gik også med 8 fejl i førnævnte Ma hvor jeg fik redet lidt hårdt ind i et dobbeltspring. hoppe er ved at være mere tryg til stævnerne og har gået et par fejlfri ULb'er.

Torsdag står på en udfordring fra klubbens dressurryttere. og man kan således opleve mig og grå på slap line i Hillerød hvor vi skal ride Mb2 på kandar og med høj hat.

Vi snakkede på et tidspunkt om at lave noget strigletræf til DM for hold i randers i august. datoen for DM er d. 15-16/8 og jeg er derovre fra d. 13 vil jeg tro. Jeg har både grå og brun med og hvis ellers det lykke smig at få skrabet et hold sammen så rider jeg grå i mesterskabet.
Hvem var det der ville komme derop og kigge?
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Long time no see

Post by Godzilla »

Du keder dig da ikke Line! :-o

Hvor i Hillerød er det? Jeg bor jo lige i nærheden og kunne godt tænke mig at se dig iført høj hat og hest. :katiekat:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Long time no see

Post by HHansen »

Tillykke med de flotte resultater.. Det er godt gået :jeanie:

Godzilla: Hvis du skal ud og se Line ride med høj hat, så skal du altså tage billeder - jeg vil også vildt gerne se det :askepot:

Jeg synes det er frisk gjort at stille op i dressur også. Glæder mig til at læse stævneberetningen.

Jeg skal formentlig til en fødselsdag d 15/8 - men hvis ikke jeg skal så kommer jeg til Randers :askepot:
Er der springning allerede torsdag og fredag? Måske kan det nåes der :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Long time no see

Post by Godzilla »

Jeg skal nok tage masser af billeder.

Line, kan du lige skrive hvor i Hillerød det er og hvad tid sådan ca?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Long time no see

Post by CXEC »

Way to go Girl! :jeanie: :respekt:

Ja, billeder billeder billeder.....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Re: Long time no see

Post by Line_Calano »

Der er springning i randers fra fredag, per har lovet at vi i åbningsklassen (Mb'en) skal springe vandet så vi kan prøve det på dem vi rider mesterskab på. det er lidt en svær vandgrav derovre.

Jeg skal ride stramsur på HIS torsdag aften. Jeg tror ikke der er kommet starttider endnu, men det er vel ca kl 20 eller sådan noget. Jeg tror på det nærmeste alle jeg kender kommer ned og kigger, det er jo nogle år siden jeg sidst red rigtigt dressurstævne. starttider kommer på www.webhis.dk

Husk at komme og sige hej når i kommer ud og kigger. Det er så ofte sket at folk efterfølgende har skrevet til mig at de iøvrigt så mig ride men de ikke turde sige hej. Jeg lover at jeg ikke hverken bider eller sparker.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Re: Long time no see

Post by Line_Calano »

grå burde iøvrigt være til at kende. Ham har jeg jo spamet nettet med billeder af i flere år. Og så mange store skimler går der ikke med 4 sokker og blis.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
Post Reply