Babyalarm jungle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

Vi vil gerne have en babyalarm til junior, men det er jo en jungle?! :sine:

Har I nogle erfaringer med hvilke der er gode og hvilke der er knap så gode?

Det er jo ikke så fedt hvis vinden går i, hele tiden ect.

Jeg havde kig på en Phillips, men sælger frarådede den, netop pga. vinden gik i hele tiden. :ehj:

Dybest set er jeg heller ikke vild med udsigten til at skulle betale over 1000,- for sådan en, og jeg har ikke brug for en der kan måle temperatur, puls, våd ble og om ungen sover dyb eller REM søvn :hhansen:
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Babyalarm jungle!

Post by spender »

Vi havde en der målte temperaturen ved barnet også, det var faktisk ret ok- men den var vist også halvpebret.

har hørt om de der phillips som alle har kan opfange et andet grædende barn hvis du har nogen tæt på der også har samme alarm.. Og ja, jeg har hørt vinden gå i dem også..

Kan du ikke evt. finde en du gerne vil have, og så kigge efter en brugt?
Pr
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

Jo, men jeg ved jo ikke rigtigt hvilken en jeg gerne vil have :skoer:

Jeg er helt sikkert med på at købe en brugt...

Det med de fanger signaler fra andre er nok ikke det store problem, vi har ingen naboer :hhansen: Til gengæld har vi en del vind :ehj:
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Babyalarm jungle!

Post by spender »

Det ligner denne fisk vi havde. Tror nok jeg fik den med da børnene kom hjem. Vil gerne kigge efter den hvis du kan bruge den?

http://www.babysam.dk/super-nova-babyalarm.aspx

Mine er blevet så store at de råber "MOOOOAR DU SKAL KOMMEEEEE" :hhansen:
Pr
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

spender wrote:Det ligner denne fisk vi havde. Tror nok jeg fik den med da børnene kom hjem. Vil gerne kigge efter den hvis du kan bruge den?

http://www.babysam.dk/super-nova-babyalarm.aspx

Mine er blevet så store at de råber "MOOOOAR DU SKAL KOMMEEEEE" :hhansen:



Det ville da være skønt! Den ser fancy ud :hhansen:

Jeg vil elske at købe brugt, de koster jo en krig fra nye :-o
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Babyalarm jungle!

Post by 99E »

Jeg har hørt at der er nogle mennesker, der bare køber et walkie-talkiesæt fra BR eller Harald Nyborg og binder "send-knappen" fast på den ene (den, de smider i barnevognen, forstås)...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Babyalarm jungle!

Post by spender »

Suk. Har ikke haft held med at finde dem endnu, men skal nok lede videre. MAND hvor har jeg meget ragelse på mine 63 m2 :mur:

har viiiiirkelig brug for mere plads!
Pr
aribeth

Re: Babyalarm jungle!

Post by aribeth »

jeg har den der supernova... købt brugt. den er god, men jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag. :linski: dens temperatur måler i øvrigt lidt for højt, men pyt med det....


Katrine
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

99E wrote:Jeg har hørt at der er nogle mennesker, der bare køber et walkie-talkiesæt fra BR eller Harald Nyborg og binder "send-knappen" fast på den ene (den, de smider i barnevognen, forstås)...


Jup, gjorde vi til Signe i sin tid, men jeg synes ikke de var optimale, noget med en del støj og bingospillere der gik ind over :ehh:

Jeg håber Speder har held i sin søgen :atengstedt:
User avatar
Tristan
Posts: 273
Joined: Wed 22. Oct 2008 16:36

Re: Babyalarm jungle!

Post by Tristan »

Jeg har også været i den jungle og vi endte med en Padwico 938.
http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=529078
Ja den koster en arm, men vi fik den på tilbud til 800 kr og den er alle pengene værd.
Min mand er tekniknørd og ville gerne have haft den der også kunne vise billede men den var dyrere, og der satte jeg grænsen!
Jeg synes det er genialt at den kan vise hvilken temperatur der er hos den lille, og den kan sættes på vibrator, hvis man f.eks. støvsuger (eller kører på havetraktor :hhansen: )
Jeg synes det var så svært at finde en hvor man var sikker på at det var et hit, for alle jeg spurgte havde forskellige erfaringer, og ingen kunne entydigt sige hvilke der var gode og hvilke der var dårlige.
Vores venner har denne http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=274
og den er de fint tilfredse med.
Post Reply