Verdens smukkeste Po

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Verdens smukkeste Po

Post by HeidiO »

Hvor ser det hyggeligt ud - og han er altså en flot hest :-)
Heidi
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Verdens smukkeste Po

Post by Lena »

Dorthe.............. Jeg arbejder hårdere end dig............ jeg må ligge i høbunken - du har trods alt en liggestol........... :lea:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Verdens smukkeste Po

Post by KatieKat »

Det er da ikke en liggestol Fru Gusse. Det er en helt almindelig havestol og en balje med bunden i vejret til at have fødderne på. Det kræver arbejde at blive så magelig i sådan en hård træstol.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Verdens smukkeste Po

Post by Lena »

:viben:

Det hårde arbejde kommer først når du skal op af stolen igen................ medmindre Po er opdraget til at vælte dig ud af stolen, når du har ligget der længe nok............ :hhansen:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Verdens smukkeste Po

Post by Stimata Doamna »

*Gnæk-gnæk* så kom der alligevel (næsten) et billede af Dorthe på ryggen :lol:

Det ser skønt ud :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Verdens smukkeste Po

Post by BeritH »

KatieKat wrote:Sådan overhovedet ikke nej. Jeg er skræmt fra vid og sans når jeg sidder deroppe og det eneste jeg tænker på er hvornår jeg falder ned og dør. Ikke bare er det ikke særlig nemt at lære at ride på den måde, det er også spild af både min og hestens tid og energi.
Desuden var jeg nået et punkt hvor jeg næsten ikke kunne drive mig selv ud og lave noget sammen med Po fordi jeg hele tiden tænkte på at jeg BURDE ride.

Nu har jeg besluttet at jeg aldrig mere sætter mig op på en hest hvis jeg er bange. Aldrig. Nogensinde. Det gør en verden til forskel for min lyst til at gå ud og være sammen med Po at det der åndsvage BURDE ikke hele tiden hænger over mit hoved.

Så nej, der kommer ikke nogen ridebilleder.


Jeg synes det er en rigtig god beslutning. Og i min verden er der ikke noget der hedder man BURDE ride. Hvorfor i alverden BURDE man det?? Man gør altså ikke hesten en tjeneste ved at ride den, så er man tilfreds med at hygge og nusse om den, så er det da det man BØR gøre :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Verdens smukkeste Po

Post by KatieKat »

Fuldstændig enig Berit. Sagen er at jeg har fået Po fordi jeg gerne ville lære at ride. Og man lærer heller ikke at ride hvis man ikke gør det. Derfor syntes jeg at jeg burde.

Nu har jeg jeg så besluttet at det der med at lære at ride slet ikke er så vigtigt alligevel. Det vigtige er at Po og jeg gider være sammen og hygger os og er glade. Og det er vi.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Re: Verdens smukkeste Po

Post by gukuvi »

Det er jo det med standpunkter til man tager et nyt, hovedsagen er jo at I stortrives og det er der da ingen tvivl om. Desuden har han vist redet rigeligt i sit tidligere liv.

VH Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Verdens smukkeste Po

Post by Godzilla »

Fedt md nogle PO-billeder, han er bare så kær! :elsk:

Og jeg er lidt solgt til Fanny. :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Verdens smukkeste Po

Post by KatieKat »

Godzilla wrote:Og jeg er lidt solgt til Fanny. :elsk:


Det er da fordi hun ligner et æsel. :lol:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply