Den største sorg

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

Den største sorg

Post by Kikærten »

Vores smukke dejlige altid glade datter døde i søndags.

Julie ramte træet direkte, og vi har kun fået lov at se hendes hænder. Men Julie elskede at lave billeder af sig selv, og hendes venner har været forbi med CD'er med billeder, så vi har heldigvis for det meste billedet af den glade smukke pige på nethinden.

Vi har så svært ved at forstå det, og i denne kaotiske tid hjælper det os meget at læse alle de søde beskeder, som folk kommer med på Facebook. Ind imellem kommer der nogen rigtig dumme kommentarer, men de er nok bare skrevet i uvidenhed.

Julie døde sammen med sin nære veninde Tine, Morten og Henrik (Frøbbe).

De var hverken fulde, dumme eller noget og alle 5 havde sikkerhedsseler på, men med den kraft bilen ramte træet havde de aldrig en chance. Vi er lykkelige for at Christian overlevede, og vi har talt med de andre familier og støtter hinanden i sorgen.

Jeg kan ikke sove ret meget og jeg har så mange tanker. Jeg bekymrer mig også, fordi jeg véd der ikke vil være plads nok i kirken, kan alle familiemedlemmer og nære venner nu få plads?

Jeg véd godt, at I ikke kan hjælpe mig med at gennemleve dette mareridt, men det hjælper lidt at skrive og tale om det.

Min dejlige Julie med hendes yndlingsbillede pt.:
Image
Små gule der kan og vil
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Den største sorg

Post by Jasper »

Det må være enhver forældres mareridt, at miste et barn. :graed: :nej:

Jeg ved godt, at jeg ikke kan skrive noget der kan hjælpe jer i denne tid, men i har min dybeste medfølelse.
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Den største sorg

Post by HHansen »

Det gør mig forfærdeligt ondt for jer og de andre forældre der har mistet :graed:

Hver gang jeg læser om ulykker er det min umiddelbare tanke, hvor MÅ det være skrækkeligt for de efterladte.. I har min dybeste medfølelse...

Kan godt forstå det er yndlingsbilledet, hvor var hun dog smuk.
Håber for jer at tabet med tiden bliver til at leve med.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Den største sorg

Post by HeidiO »

For helvede, hvor er det forfærdeligt for jer.
Ord er jo slet ikke tilstrækkelige i den her situation - men min dybeste medfølelse til jer alle.

Brug os endelig til at få læsset af

Mange varme tanker
Heidi
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Den største sorg

Post by Lena »

Ja, dét må være den største sorg overhovedet........... Det er dog forfærdeligt............. Jeg synes slet ikke jeg kan formulere en ordentlig sætning, som vil give mening....... Jeg føler med dig og din familie........ og de andre unges familier.

Julie var en meget smuk pige.....

Kærlige og medfølende tanker

Lena
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Den største sorg

Post by Anja »

Øv hvor er det dog forfærdeligt og hamrende uretfærdigt.

Jeg er virkelig virkelig ked af det og håber det bedste for jer.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Den største sorg

Post by 99E »

Det må være frygteligt...
Og det må have været en voldsom ulykke - og lyder som rent held at en af de andre har overlevet.

Godt, I har smukke billeder at holde fast i.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: Den største sorg

Post by Camilla... »

Hvor mangler man bare ord til at skrive noget meningsfyldt når sådan noget sker.
Det må være det værste der nogensinde kan overgå forældre uden sidestykke.

Jeg føler med dig og din familie...

Masser af knus
Camilla
God d
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Den største sorg

Post by Susmh »

Jeg er tom for ord og ved ikke helt hvad jeg skal skrive, andet end at det må være det værste mareridt forældre kan komme ud for.
Jeg håber at i alle har det ok efter omstændighederne, og i det mindste har i da en del billeder til at mindes hende.
Stor medfølelse herfra.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Den største sorg

Post by Lone Beck »

Det gør mig meget mere ondt end jeg på nogen måde kan sige med ord :graed:

Sikke en smuk pige og sikke en grufuld tragedie.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply