Nederlag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Nederlag

Post by aribeth »

Jeg hader at skulle indrømme nederlag, men der er ikke andet at gøre... jeg må kapitulere, give op, kaste håndklædet i ringen... det er det bedste for os alle tror jeg... ja, det er det...

ØV jeg hader nederlag :traet:
Men engang imellem må man jo tage dem med oprejst pande... det prøver jeg at gøre lige nu.


Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Nederlag

Post by KatieKat »

Jeg håber ikke at det var meningen at man skulle kunne forstå hvad det her handler om, for så har jeg også lige lidt nederlag.

Uanset hvad det er så håber jeg at du snart kommer ovenpå igen. Du må sige til hvis der er noget jeg kan gøre.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Re: Nederlag

Post by aribeth »

nej det gør ikke noget at ingen fatter det... jeg havde bare lige brug for at råbe lidt ud til andre mennesker ...

Håber det er ok.


Tak Dorthe :-)


Katrine
Lisbeth Sejberg

Re: Nederlag

Post by Lisbeth Sejberg »

Gættede også lige umiddelbart på amning :ehh:

Katrine !!!!! ...... lyt så lige til os :peg: (fandeme en sød smiley) MAN BLIVER IKKE EN DÅRLIG MOR, FORDI MAN IKKE KAN AMME SÅ LÆNGE, SOM MAN HAVDE PLANLAGT, ELLER SOM ANDRE KAN !!!!!
Mvh. Lisbeth
aribeth

Re: Nederlag

Post by aribeth »

nej det er ikke amningen :-) det var ellers et godt bud ...

Jeg orker ikke lige den store forklaring, men jer der har været her i mange år ved at jeg har taget de her piller engang... og dem må jeg nok desværre begynde at æde igen... :oeje:



Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Nederlag

Post by 99E »

Det er ikke et nederlag.
Det er at være realistisk og det er helt OK.
Mikkel har også prøvet at trappe ud et par gange, og var ikke klar.
Det er helt OK.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Tristan
Posts: 273
Joined: Wed 22. Oct 2008 16:36

Re: Nederlag

Post by Tristan »

Det er ikke et nederlag at man har brug for medicinsk hjælp, det måtte jeg erkende efter mange år hvor jeg prøvede at fornægte det.
Prøv at se om du kan være glad for at du kan få noget hjælp til det, så du kan komme oven på igen, istedet for at du skulle gå med det uden nogen form for lindring.
At man lider en nederlag er ikke nødvendigvis noget negativt, man kan altid prøve at finde noget man kan lære af det.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Nederlag

Post by BeritH »

Det er ikke et nederlag at have brug for hjælp, det er et nederlag ikke at erkende det.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
aribeth

Re: Nederlag

Post by aribeth »

Nej de er da gode de piller... jeg har også været GLAD for dem... men jeg er selvfølgelig nervøs for Max... men lægen siger det er ufarligt... suk...

Nu vil jeg bare have dem til at virke så jeg ikke bliver slået ud af den mindste lille ting som ikke bliver som forventet....


Katrine
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Nederlag

Post by Stimata Doamna »

Det er da ikke et nederlag, Katrine! Tværtimod er det stort, at du kan se, at du har brug for hjælp. Og har du brug for pillerne, er det så bare sådan!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply