Jeg vil ha en baby!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by aribeth »

Smid nu selv billeder på, damer... og så kan han jo sende det pr PB hvis han vil... det kan vel ikke hindre jer I at smide billedet ud her efterfølgende!
Raxacoricofallapatorius
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

annetteB wrote:Ikke modig nok. En skam. Korte magre mænd er der jo ikke for mange af, men vi kan jo umuligt vurdere noget, når du ikke smider billeder ind.



Måske hvis bare en viste lidt interesse. :) men lige nu er der jo ingen der virker bare det mindste interesseret :)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by stinemull »

Jeg er meget interesseret i en sperm donor. Har hørt at det er næsten lige så godt atsmøre i fjæset som creme. Men smører mig altså ikke ind i noget fra en jeg ikke ved hvordan ser ud og jeg må ikke læse breve fra fremmede mænd for min moar.

Jeg tør væde med at du i virkeligheden er stor, tyk, grim og bor i tarm. Sådan noget sæd gider jeg altså ikke fedte mit perfekte ansigt ind i hver aften.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by annetteB »

Altså, hvis jeg skal vise interesse for nogen eller noget, så vil jeg da først vide hvad det er, der burde fange min interesse??
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

smukke-ped wrote:Jamen så synes jeg du skal sende et billede til mig i en pb, og flere oplysninger.

Jeg vil ikke have børn. Kun sex.


Så du ville tage fra nordjylland til kbh, bare for at få sex, tvivler lidt. :)

Og egentlig er det jo ikke sex jeg tilbyder, men vil da heller ikke sige nej. :)
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

Det er en dansk svensk gårdhund
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by Intunia »

Sådan en har jeg også :elsk:
bla bla bla
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

Intunia wrote:Sådan en har jeg også :elsk:


Den race jeg bedst kan li indtil videre. :)
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by Intunia »

Det er et plus fra panelet, at du godt kan lide hunde. Hvad så med heste?
bla bla bla
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

Intunia wrote:Det er et plus fra panelet, at du godt kan lide hunde. Hvad så med heste?


Kan li de fleste slags dyr =)
Post Reply