Jeg vil ha en baby!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by Nina »

Hej igen. :-)

Du har helt ret i, at jeg jo slet ikke kender dig og skal jo heller ikke blande mig. :-)

Det er dejligt, at dit ønske ikke kommer sig af panik - og grunden til, at jeg nævnte det, er at jeg har haft en kollega, som faktisk VAR i panik af nogenlunde samme årsag som dig.

Hun havde ikke børn (eller mand) i en alder af 35 år - og var ved at gå helt op i limningen.

Jeg vil slutte af med at ønske dig held og lykke, hvad du end beslutter dig for. :-)

Venlig hilsen
Nina
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by annetteB »

Jeg synes altså at du skal hønse på de der 12.000 om året og så få dig et barn hos Stork'en.
Og dermed eliminere risikoen for sexuelt overført sygdom, en fyr der pludselig får skrupler mht sin faderrolle og som du derefter skal trækkes med i åååårevis (man slipper jo ALDRIG af med folk, hvis man har børn med dem!?!) eller andet "morsomt" i den retning.

Jeg ved GODT at 12.000 skattefrit om året er en god sum, men enderne skal sgu nok mødes alligevel, det gør de når man gør noget man gerne VIL.
Det kan jeg sige af erfaring.
(og som du osse selv er inde på, så skal du jo ikke leve af SU resten af dine dage! :linski:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
fyrkbh
Posts: 30
Joined: Thu 6. Mar 2014 20:11

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by fyrkbh »

Ville gerne hjælpe, men kan se tråden er 5 år gammel. :)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by stinemull »

ahahahaha total bonus at der lige kommer en fyr og melder sig som hjælper her 5 år efter.

fnis
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by 99E »

Jah, det er næsten ikke skummelt.
Hvad :ehh: i alverden :ehh: skal man google for at havne i den her 5 år gamle tråd?
:viben: :viben: :viben:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by HHansen »

Så KUNNE han da også godt have sat et billede ind?? Ellers ved vi jo ikke om det er godt nok til MetteBo...
Og der er også det med afstamningen og de genetiske forhold..

Og måske VIL hun slet ikke mere???

:viben: :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by Intunia »

Never say never! :viben:
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by aribeth »

fyrkbh... fortæl lidt om dig selv... billeder og alt det der... så vurderer vi lige om du er noget for Mette!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by 99E »

aribeth wrote:fyrkbh... fortæl lidt om dig selv... billeder og alt det der... så vurderer vi lige om du er noget for Mette!

*Holder ikke vejret, mens jeg venter*
:lol:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg vil ha en baby!

Post by annetteB »

er det sådan i almindelighed en strigle-service, at man kan får striglerne til at vurdere hvorvidt en eller anden fyr er "noget"? Og kan det gøres bare ud fra en beskrivelse - eller er I nødt til at have manden herind så han kan svare på diverse sære spørgsmål fra jer alle sammen?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply