Forår.......endelig.....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Forår.......endelig.....

Post by FruTusse »

Endelig blev det lidt varmere i vejret og det er bare nydt i fulde drag gennem HELE dagen her, først med hunden så med hesten og så igen med hunden. :lol:

Og de her vejrspåmænd lover endnu mere af det, og nu er det lige straks 1. april og så er der ikke HELT så længe til jeg skal på et 3-dages kursus i slut juni med Miguel Barrionuevo, og jeg glæder mig bare SÅ meget at jeg næsten ikke kan vente!!!!! :sanne: :june: :jeanie:

Kanon at have noget at træne hen imod, og vi er virkelig gået i skarp træning (as usual) for at være så sikre at vi garanteret vil få noget super godt ud af kurset, men for pokker, det er lang tid at gå rundt og glæde sig!!!! :ehj:

Nå, men så glæder jeg mig i mellemtiden over at det endelig, endelig ser ud til at være blevet lidt forår, og jeg kan ride på vores supergode udendørsbane. Det har man nu faktisk kunnet hele vinteren hvis bare man ikke er kuldskær.... :linski:

Hmmm.....tjaeeh.....forsøger at se på de positive ting i tilværelsen lige nu, for rent økonomisk ramler det og er langt fra spor positivt , og det er temmelig frustrerende, men forhåbentlig kun for en kort periode. :traet:

Så er det jo godt at have sin superhest som kan give en fantastisk ridetur.

Er der for øvrigt nogen af Jer der har styr på hvordan man laver stillbilleder fra en videooptagelse som ligger på en CD-rom???
Kan ikke hitte ud af det, og har på fornemmelsen at det kan være fordi det kræver et program, som jeg muligvis ikke har?


Forårshilsener fra mig og alle dyrene :gunilla:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply