Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by PiaK »

Micita wrote: Jeg ved ikke engang hvor man stjæler lommer. :graed: :graed:


Måske du liiige skulle finde ud af det inden du kloger dig i den her tråd???

NÅ!

I burde slet ikke koge NOGET, når I er på det offentlige...

Riskiks... Og ja, Lisbeth, bulgur er bare SÅ vulgært :hhansen:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Anja »

Det hedder da kus kus :hhansen:
PiaK

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by PiaK »

Anja wrote:Det hedder da kus kus :hhansen:



Ih Anja, hvor er du bare vovet :roed:
aribeth

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by aribeth »

seriøst... det er fandeme ikk sjovt at i siger sådan noget om os der får penge af det offentlige..d.et er der lissom en grund til IKKE !!!

Det er bare såå trælst når folkså kommer og siger man skal spise kuskus og bulgur i stedet...

Nå men jeg er i hvert fald skredet fra den her tråd, for jeg vil bare ikke svindes sådan til NÅ!!


Katrine
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by xtiny »

"Og det var damer og couscous på rue Fontaine" som Sebastian sang engang. Og DR fik rent faktisk en MEGET vred mand i røret, der bestemt mente couscous var noget meget sjofelf- og ikke en nordafrikansk ret. :mikkel:

Kan man brænde ris på??

Og selvom kartoffelmadder er guf til madpakken, så er "fried rice" nu også godt til nem aftensmad... :linski:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by 99E »

Couscous er skam stavet rigtigt nok, Lisbeth.
Og man kan også få det i en fuldkornsversion med et kostfiberindhold, der er omtrent på linie med rugbrøds.
Couscous er GOD mad.
Ligesom bulgur. Som i øvrigt i en snæver vending kan bruges til at koge hvad der minder lidt om risengrød af.

Det er faktisk ikke så svært at koge kartofler på. Done that.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Zippeline »

... bare fordi vi får penge fra det offentlige, betyder det ikke, at vi ikke gerne vil have kartofler. Jeg står sammen med Katrine på det her felt - det kan bare ikke være rigtigt. I øvrigt så brænder ris i hvert fald IKKE på, fordi de er de forkerte slags ris eller fordi man glemmer at komme nok vand ved. Med mindre man er i totalt IQ-underskud, og det er vi jo ikke, BARE FORDI VI FÅR PENGE AF STATEN vel. :brok: :brok: :brok:

I øvrigt så er sådan noget cuscus eller hvad det nu er for noget garanteret ikke god dane!mad, så det springer jeg over. :fy:

- Zip.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Camilla... »

I er ikke rigtig raske, nogen af jer :viben: :viben: :viben: :viben:

Ting der kan brændes på:
Ris... Det bedste at brænde på. Dels er det ikke specielt svært at få af gryden igen, dels kan maden reddes ved bare at spise de øverste ris (medmindre man har kampkogt dem, sådan at man har kogt vandet fra INDEN risene er færdige :nej: )
Pasta... Bare start forfra. :fy:
Kartofler... Dårlig ide. Lugter afskyeligt og middagen er helt ødelagt. Hele kartoflen kommer til at smage grumt og brændt. Og så er det tilmed nærmest umuligt at få brændt kartoffelstivelse af gryden :naese:
Kød i alle varianter der skal steges.
Grød i alle varianter.
Sovs i alle varianter.
Æg... Opdages ret hurtig, da det lyder nogenlunde som om at der er rykket en militærøvelse ind i køkkenet. Derudover er det temmelig råddent at skulle have udsmattet æg ned fra loftet :-o :mur:

Behøver jeg nævne at der er en grund til at jeg skal være dyrlæge og IKKE kok og ikke mindst at jeg æææælsker at blive inviteret på mad :aribeth: :elsk:

Camilla
God d
aribeth

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by aribeth »

Ej Camilla jeg bliver næsten nødt til at prøve at brænde æg på efter din beskrivelse :hhansen:


til restenundtagen zip (for hun er den gode) i er totalt useriøse NÅ!!


Katrine
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Micita »

PiaK wrote:Måske du liiige skulle finde ud af det inden du kloger dig i den her tråd???

NÅ!

I burde slet ikke koge NOGET, når I er på det offentlige...


Jeg kan faktisk kloge mig lige så meget jeg vil. Der er faktisk ytringsfrihed her i landet!!!!!!! Og om jeg er statsfinansieret skal du bare blande dig helt uden om. :loneb:
Post Reply