Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by BeritH »

Jeg tror det har meget med at gøre at folk ikke læser hvad der bliver skrevet, en i stedet tolker det negativt, og så bliver sure over egen tolkning. Det sker såmænd også på strigler :hhansen: og det sker også IRL.

Et godt eksempel fra strigler er tråden om midlertidig omplacering af en kat. :viben: Her mundede det ud i "nå, jeg er åbenbart ikke i stand til at passe en kat *fornærmet snif og næsen i vejret* blot fordi der var nogle der havde en anden mening - men der var INGEN der havde skrevet noget aktuelt om vedkommendes evner som katteejer.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Anja »

Jeg brændte mine ris på i går. Der var for lidt vand ved. :graed: Det var virkelig svært at overskue. Skal jeg have hjælp til at komme videre?

Og lad venligst være med at foreslå mig, at jeg bare kan komme mere vand ved fremover; jeg er jo ikke idiot, VEL. :brok:


:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:


Findes det her på strigler? NEEEEEEJ....

Jeg er da også blevet urimelig sur, det skal jeg da ærligt indrømme, men jeg prøver da at forholde mig roligt og ikke blive pisse fornærmet og skride med et humpf - dog er jeg bare et menneske.

Men når jeg skriver offentligt må folk da svare som de mener og kan, det ødelægger altså ikke min dag, herude i det virkelige liv med penge og problemer.
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Micita »

Zippeline wrote:Jeg brændte mine ris på i går. Der var for lidt vand ved. :graed: Det var virkelig svært at overskue. Skal jeg have hjælp til at komme videre?

Og lad venligst være med at foreslå mig, at jeg bare kan komme mere vand ved fremover; jeg er jo ikke idiot, VEL. :brok:

- Zip.

Du kan da bare komme mere vand ved framover. Er du helt idiot eller? :hhansen:
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Zippeline »

Anja: Nææææ, det er 100 procent originalt. Tror det er noget, du bilder dig ind. :ehh:

Micita: ... man kan da heller ikke spørge om noget, uden at blive totalt hakket ned. :-o Jeg skrider og kommer aldrig tilbage. Før om en time.

Ped: Altså, jeg er på SU, så jeg har ikke råd til andre ris. :graed: Og tror heller ikke, det er det, synes det lyder lidt usandsynligt. Jeg ved altså godt, hvad jeg laver, når jeg vælger ris.

Men ja. Jeg tror faktisk lige jeg har læst en tråd på ikke-Strigle-forummet, der lignede i slående grad. :traet: Jeg er nok for blødsøden, når jeg påstår, at det ikke er dem der flipper, der har problemet. Det burde vel ikke være så svært at forblive rationel.

- Zip.
Lisbeth Sejberg

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Lisbeth Sejberg »

I stedet for at koge ris, hvad så med at koge nogle kartofler :ide:
Dem kan du sikkert også få til at brænde på, hvis du bare anstrenger dig en smule :viben: ...... men du har så fået et nyt problem, som du kan underholde os med.

Mvh. Lisbeth
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Jasper »

Lisbeth Sejberg wrote:I stedet for at koge ris, hvad så med at koge nogle kartofler :ide:
Dem kan du sikkert også få til at brænde på, hvis du bare anstrenger dig en smule :viben: ...... men du har så fået et nyt problem, som du kan underholde os med.

Mvh. Lisbeth




:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Zippeline »

Lisbeth: ...

Kartofler.

Nu var det altså ris, jeg bad om råd til. Og egentlig bad jeg slet ikke om råd - jeg vil bare vide, om I synes, jeg skal SØGE HJÆLP! Kan I ikke læse eller hvad? :-( :-( I må kun svare på det, jeg spørger om.

Ahaha, mit forsøg på at være moden og rummelig er vist... gået lidt dårligere end jeg regnede med. Der var en JHN'er der meget korrekt sagde til mig engang: Du prøver at se det fra begge sider, men det går ikke så godt for dig.

... altså nej, det gør det nok egentlig ikke...

- Zip.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Anja »

Nu var det altså ris, jeg bad om råd til. Og egentlig bad jeg slet ikke om råd - jeg vil bare vide, om I synes, jeg skal SØGE HJÆLP! Kan I ikke læse eller hvad? :-( :-( I må kun svare på det, jeg spørger om.


Ok - du har brug for hjælp, søg på google, brug ordet "psykolog" (evt. psykolog + ris, bare for at se hvad der kommer ud af det).

Ahaha, mit forsøg på at være moden og rummelig er vist... gået lidt dårligere end jeg regnede med. Der var en JHN'er der meget korrekt sagde til mig engang: Du prøver at se det fra begge sider, men det går ikke så godt for dig.


COOL :askepot:
Lisbeth Sejberg

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Lisbeth Sejberg »

Ja ja ja tænkte jeg det ikke nok, rådet om at koge kartofler kræver en forklaring :hhansen:

Du er en fattig studerende, eller det skriver du ikke direkte, men du er på SU og så læser jeg = fattig :hhansen:
Hvis man er fattig, har man tit huller i lommerne, så ris vil drysse ud, hvis du stjæler lidt hist og pist :hhansen:
Stjæler du der i mod kartofler, er der en chance for, at de bliver i lommerne :hhansen:

Kartofler der er til overs fra aftensmaden, kan bruges som pålæg på rugbrød ....... du kender godt rugbrød ?? :hhansen:
Kogte, kolde ris er lige som ikke så lækkert som pålæg vel ?? :lea:

Mvh. Lisbeth
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Det forstår jeg ikke, det er jo lagt offentligt ud.

Post by Jasper »

Forfanden Lisbeth :hhansen:

:viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Hvor er du klog :skoer:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
Post Reply