Du har småk øjn!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Du har småk øjn!

Post by Nina »

Jeg alti kigge på din øjn - de er smuk!

Ehmmm ....

Det er en rengøringsmand på mit arbejde - og han er ryger - ligesom mig.

Han siger aldrig ret meget - men pludselig - hvor vi står alene - så siger han overstående ...

Jeg blev PAF!!

Jeg forstod ikkel helt, hvad han sagde - og spurgte .. "Hvad siger du"?

Han sagde så igen - hvad jeg referede ovenover - og i tillæg siger han ... Jeg kigger altid efter dig - for du har de smukste øjn.

MIG (gamle bæst!) - som ikke nogenside lader sig gå på af noget som helst ....
Jeg er sq blevet helt genert. :minna:

Flirt og smiger er ok - men ham her!
Jeg er ikke interesseret! - men han mener det sq dybfølt!

Jeg har fortalt Jes om det - og han blev først skidesur - men efter nærmere indsigt - så er han enig med mig i - at jeg nok selv skal klare det.

Jeg tror nok også, at jeg kan "tacle" situationen - men hvis der er nogen, der ligger inde med nogle gode råd (for jeg vil jo ikke såre fyren) - så kom glad frem! :mikkel:
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Du har småk øjn!

Post by Annemaja »

Hej Nina.

Tag det som den kompliment det er og sig tak :-)

Det er da det mindste man kan gøre når nogen er høflige :lol: Jeg oplever ofte at specielt udlændinge bruger andre måder at komplimentere på en indfødte dk'ere - det er sgi da sødt :lol:

Det er da dejligt at nogle mænd stadig gider give os aldrende madammer komplimenter :jeanie:

Selv er jeg så heldig, at udover min mand, bla. at have en sød og pæn dansk ung fyr under 30 år, der fylder mig med en slags og har gjort det de sidste par år.... :-o :-o :-o Først tænkte jeg, at han var skør - men han mener det sgu også....og er ellers ret normal :-o :-o :-o

Så... pænt tak... :engel:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Du har småk øjn!

Post by annetteB »

Tag det som den kompliment det er og sig tak


Enig.
Komplimenter luner og skal påskønnes.
Og så skal der vel ikke være mere i dét.:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Re: Du har småk øjn!

Post by aribeth »

det var da et dejligt kompliment!!! og han mener det sikkert :linski: og måske er der så ikke mere i det end at han bare synes du har vildt smukke øjne og er rar :-)

Katrine
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Du har småk øjn!

Post by Stimata Doamna »

Det er altid rart at få komplimenter - men hvis man ikke er vant til det, kan man vel godt blive noget paf :lol:

Tag det som en kompliment, og ikke mere end det.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Du har småk øjn!

Post by Nina »

Tak for responsen! :mikkel:

Jo jo - og ja ja ...

Selvfølgelig har jeg været udsat for komplimenter tidligere - og takker som regel også for dem - selvom nogle vist har været overfladiske. :hhansen:

Men - jeg blev bare overrasket - og ramt på det forkerte ben på det forkerte tidspunkt. :skoer:

Han siger aldrig ret meget - selvom vi er flere, der er nede for at ryge vores "pind".

Jeg kender ikke hans navn ... men det staves noget i retning af Teslin??? -

Jeg ved kun navnet på skrift - da han pludselig stak mig mig nogle papirer i hånden fra Lønmodtagernes Dyrtidsfond - som han ikke fattede, hvad gik ud på.

Jeg undrede mig over - hvorfor jeg lige skulle være dén, der skulle forsøge at forklare ham om pensionsordningen - men .... "Let it be" :skoer:

Det var så første gang, vi overhovedet talte sammen ...

Jeg undrede mig - men forsøgte at forklare, at det ikke var penge, han kunne få udbetalt lige nu - og andet var der ikke i det.

Det var så dagen efter denne "episode", han kom med sine tilkendegivelser.

Nu blev jeg så bare så overrasket! - for "selvfølgelig" har jeg været ude for komplimenter før - og også¨fra diverse brugere af det bibliotek, jeg arbejder for ...

Jeg er endda blevet inviteret ud. :viben:

Men dette var anderledes - og helt ude i det "blå"!

Og totalt uden for "min normalstatus". - og ret dybfølt. (Jeg savner en virkelig rødmende smiley lige nu).

Nå - men jeg har talt med ham i dag - dog ikke på tomandshånd - og han ved vist godt, at jeg blev lidt paf ved det - for han har undgået øjenkontakt i dag.

Men - Jeg tror, at jeg klarer den. :linski:

Og måske skulle jeg bare ikke have fortalt om denne lille ting - for så bliver den meget større - når man taler om den. :ehj:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Du har småk øjn!

Post by Nina »

Tak Ped!

Du er nu altid sød! :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:
zorina
Posts: 41
Joined: Fri 16. Feb 2007 23:43

Re: Du har småk øjn!

Post by zorina »

Hejsa .

Nyd det dog :lea: - det lyder som om han bare mener DET -han sagde-modtag den kompliment -nyd den

og så :hva: er der er vel ikke mere hår på den ged... :kindkys: Nyd da de små pæne ting,man kan møde-hvor man måske mindst venter det!
Det er vel dem,der varmer mest og giver lidt "krudt" til resten af dagen.Nyd det,det lyder jo,som det er ment. Nyd det,tag det til dig-så er det vel det.....


Knus Zorina :elsk:
Post Reply