Livets mange mysterier

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Livets mange mysterier

Post by Lone »

Lone har et cola - mysterie - og sådan er der så mange ting man må spørge sig selv om, som borger i denne æra.

Forunderlige ting uden særlig forklaring. Mirakler og forbandelser, der helt tilfældigt rammer én -

Som disse eksempler:

Hvorfor er min støvsugerpose altid fuld, når jeg lige inden der kommer gæster finder ud af, at jeg hellere må fjerne toplaget på gulvene? HVER GANG???!!!

Hvorfor skal hundene ALTID ud at tisse, når jeg begynder at vaske køkkengulvet og hvorfor skal de ALTID ned i havedammens mudrede vand de dage og hvorfor er der altid en eller anden idiot, der så lukker dem ind - våde, slimede, mudrede - på det nyvaskede HVIDE køkkengulv??? HVER GANG?

Hvorfor har jeg aldrig nogle rene sokker, når jeg aldrig går med sokker - de få gange jeg skal bruge dem? Hvem æder dem?

Hvorfor er der aldrig noget lokumspapir, når man har bragt sig i en situation hvor man skal bruge det?

Hvorfor skal jeg altid tisse det sted på motorvejen, hvor der er en time til næste rasteplads?

Hvorfor gnider den sorte hun sig op ad en, når man har hvide bukser på - og den hvide hund, når man har sorte bukser på. Hvorfor er det aldrig OMVENDT? BARE ÉN GANG????

Ja, jeg spørger bare......kan nogen svare????
Post Reply