Et nemt FTP-program

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Et nemt FTP-program

Post by Teknikslaven »

Silas wrote:Jeg har også fået anbefalet FileZilla.


Jeg har vist fuldstændig misforstået, hvad det er du spørger efter :roed: Filezilla er et rent FTP-program, så hvis det du har brug for er noget hvori du kan lave siderne, er det slet ikke interessant for dig.
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

Re: Et nemt FTP-program

Post by Silas »

Teknikslaven wrote:
Silas wrote:Jeg har også fået anbefalet FileZilla.


Jeg har vist fuldstændig misforstået, hvad det er du spørger efter :roed: Filezilla er et rent FTP-program, så hvis det du har brug for er noget hvori du kan lave siderne, er det slet ikke interessant for dig.


Eller også er det bare mig, som ikke kan forklare præcist, hvad det er jeg mangler :ehh:

Anders: Det skal som sagt helst ikke være for kompliceret, da jeg først skal til, at lære det hele :-)
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Re: Et nemt FTP-program

Post by Anders »

Det var også lidt det jeg tænkte. Hvis der var nogen der kunne lave starten for dig med et pænt CMS-system, vil resten være ultralet at opdatere i.. Men man skal dog stadig gennem det første for at få noget der er lidt pænt..
- A
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Re: Et nemt FTP-program

Post by Diane »

Det lyder lidt for mig, som om du skal lære det hele-hele.
Altså ikke kun at uploade filer, men også hvordan sådan et websted egentlig fungerer.

Jeg vil til det anbefale dig at denne side: http://www.html.dk/. Jeg har hørt mange gange, at denne giver et ret godt startspark når man skal til at designe hjemmesider.

Held og lykke med projektet.
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

Re: Et nemt FTP-program

Post by Silas »

Tak Diane, den vil jeg kigge nærmere på.

Hjemmesiden, som jeg skal "passe" er denne www.rideklubbenhammelev.dk

Jeg skal ligge nye opslag ind vedr. div. aktiviteter, jeg skal lave og vedligeholde et galleri, og så i almindelighed opdatere i priser m.m.
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
Post Reply