Film flip..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Film flip?? Har du dem??

No way, Jos
7
30%
Enkelte fnug m
5
22%
n
8
35%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
3
13%
Kongehuset styrer - afskaf folketinget - jeg vil have enev
0
No votes
 
Total votes: 23

User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Film flip..

Post by Tigerbaby »

Jeg er mest til zombiefilm, sci-fi, postapokalyptiske actionfilm og komedier.

Jeg er egentlig ikke særlig kræsen, men har en aversion imod martial arts film.
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Film flip..

Post by Zippeline »

Lige pt. har jeg et Top Gear flip. Hvilket betyder, at jeg ser mig vej igennem samtlige 12 sæsonner, køber månedsmagasinerne og eh, læser bøgerne.

Og det endda uden at være... voldsomt interesseret... i biler...

Så jo, jeg får da flip ind i mellem. Mit halvt-episke Star Wars flip, for eksempel; købte film, bøger, sengetøj, plakater...

Den eneste filmgenre jeg ikke kan fordrage er romantiske komedier. De siger mig bare ikke en meter.

- Zip.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Film flip..

Post by Frieser9460 »

Det der med serier har jeg opgivet, medmindre det lykkes mig at skaffe dem på DVD... når simpelthen ikke at følge med i dem på TV nu om dage! :ehj:

Men i "gamle dage" (da jeg var teenager/helt ung) sad jeg jo nærmest klistret foran den flimmerkasse i døgndrift, så hvis man bad mig remse alle de serier op, jeg har set, ville jeg aldrig blive færdig... :lol:

Et par serier, jeg godt kunne tænke mig at gense, er dog "Rejseholdet" og "De Heldige Helte"... og "Skønheden og Udyret". :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
zorina
Posts: 41
Joined: Fri 16. Feb 2007 23:43

Re: Film flip..

Post by zorina »

JAAA gamle film-Marx Brothers-ju huu,den eneste ,jeg ikke har set på tv,blev sendt samme dag,jeg fik kejsersnit-dårlig planlægning!!Fra tv selvfølgelig-nå pyt har dem på video.Ellers CSI.Krigsfilm,jo tak.Døden på larvefødder ex,men har også læst alle Sven Hazels bøger,og er blevet meget "gode venner" med personerne i bøgerne.Og Navarones kanoner og Ørneborgen ikke at forglemme,har også læst bøgerne der.

Hilsen Zorina
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Film flip..

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:De heldige helte med tony curtis og roger moore er også god....og de uheldige helte med bruce willis og ....sybil shepard??....eller hvad hun hed hende damen, den var også morsom!


AJJJJ Ped... det er OMVENDT!

De Uheldige helte var Tony Curtis og Roger Moore.
De heldige var Bruce Willis og hende dåsen...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Film flip..

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:De heldige helte med tony curtis og roger moore er også god....og de uheldige helte med bruce willis og ....sybil shepard??....eller hvad hun hed hende damen, den var også morsom!


Åh... så var det "De Uheldige Helte", jeg mente... for det var den med Bruce Willis og Sybil Shepherd, jeg mente! :hhansen:

Den anden har jeg vist stadig til gode at se, tror jeg... :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Film flip..

Post by spender »

Jeg kan ikke ret godt lide gamle danske film, synes sproget er sindssygt opstyltet, og Morten Korch er den værste!

Jeg er heller ikke sååå meget til tøsefilm, men har nu en ting for Reese Witherspoon, synes hun er for kær.

Mangler desværre mine ringenes herre film :graed: og Harry Potter filmene er også i Andorra. Snøft. Jeg kaln godt lide adventurefilm om en "anden" verden, synes det er så fedt at folk kan opfinde et helt andet univers.

Kan også godt lide action og thrillere- film hvor man ikke kan regne slutningen ud er fede, og gør at man gider se dem til ende.

Forstår så ikke jeres Vin Diesel trip :minna: Synes han er jævnt kedelig at kigge på, men sådan er der jo så meget.

I biffen ville jeg umiddelbart vælge actionfilmen før "chick- flick" filmen. De der små nuttede bliv forelsket film kan jeg sagtens se på mit tv.
Pr
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Film flip..

Post by 99E »

Ringenes Herre.
Jow, dem gider jeg godt se igen.
Heldigvis har vi dem stående her i stuen... :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Film flip..

Post by spender »

99E wrote:Ringenes Herre.
Jow, dem gider jeg godt se igen.
Heldigvis har vi dem stående her i stuen... :lea:


Først er du ved at give mig hjertestop i netto, og nu mobber du :-o Ved faktisk ikke om jeg kan lide dig længere :brok:
Pr
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Film flip..

Post by 99E »

spender wrote:Først er du ved at give mig hjertestop i netto, og nu mobber du :-o Ved faktisk ikke om jeg kan lide dig længere :brok:

Muahahahaahhhh!!!
Vil du låne nogle DVDer?
Vi har også nogle Harry Potter-film...

Ringenes Herre er jeg ikke så glad for at låne ud, umiddelbart... Men... Hvis du LOVER at de ikke lugter af røg eller bliver ridsede, eller, eller, eller... Så vil jeg måske overveje det...
I øvrigt er de vist uden danske undertekster men med engelske?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply