Dækken???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Dækken???

Post by MinnaN »

Ninie: Der skal stå beskidt/mudret og dermed hvirvles der støv op når han blir gnubbet og striglet igennem. Så hoster han. Nu er det kun på benene og selv det hoster han af, hvis han har mulen dernede. Hvilket han tit har når jeg strigler ham. Jeg skal nemlig overkysses. Sidste nye trick er at tage min hue af og overnusse mit hår med savl og gulerodssnask.

Zanne og BeritH: Mener I virkelig det?? Jamen altså.. :respekt: :respekt: Tak!! Jamen.. *blir sådan lidt forlegn og sår'n*
Han bruger størrelse 165 cm og er pænt bred fortil. Lidt ligesom Nødden og Spjætben. Nogenlunde samme kropsmasse og fyldighed.. :linski:

Silas: Det er svært at lade være med at købe udstyr til den gamle. Han er mit et og alt, selv om han er rideskolehest og jeg ikke har part på ham. Det lidt jeg kan gøre for ham, det gør jeg. Men for min del er der grænser for galskaben. Sådan da.

Tika og Hööks har jeg set på. De dækkener der er, er enten for dyre eller for små. :ked:

Er i klar over hvor svært det er at sige nej til "min hest"?? Og hvor svært det er ikke at lade mit hjerte løbe afsted med mig??
Godt at Strigler er her som ballast og at Erik siger meget bestemt nej.

Men bredde fortil, hvordan det sidder omkring skuldrene og på røven. Det må ikke krybe op om røven og det må ikke "rynke" ved skuldrene. Er det korrekt forstået?? Hvordan ser det ud, hvis det er for stort??

Denier? Tjek, højere denier, mere vandtæt. Gram? Tjek, jo mere gram = jo mere fyld = hvor varmt det er.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Dækken???

Post by BeritH »

Årrrhhhh for fanden jeg har jo ikke læst dit indlæg ordentligt. :mur:

Jeg læste det som om han er 165 og ikke at han bruger 165. Mine dækkener er 145, og det er jo i underkanten.

Ej det beklager jeg altså :roed: . Så håber jeg at Zanne kan hjælpe.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Dækken???

Post by MinnaN »

Han er også 165 cm høj. :linski: Men han er en stor herre. :lol: Og taksaha alligevel.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Dækken???

Post by BeritH »

Står han på Ballerup Rideklub?

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Dækken???

Post by Zanne »

BeritH wrote:Årrrhhhh for fanden jeg har jo ikke læst dit indlæg ordentligt. :mur:

Jeg læste det som om han er 165 og ikke at han bruger 165. Mine dækkener er 145, og det er jo i underkanten.

Ej det beklager jeg altså :roed: . Så håber jeg at Zanne kan hjælpe.

BeritH


Det gjorde jeg såmænd oss - men jeg tør ikke sige at jeg IKKE har det. Ikke sådan bare lige på stående fod. Og ikke et ord om dækken-mani. :mur:

Jeg går stakken igennem her i løbet af de næste par dage.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Dækken???

Post by MinnaN »

BeritH wrote:Står han på Ballerup Rideklub?

BeritH

Nej, det gør han ikke. Jeg har været på Ballerup Rideklub og sætter ikke mine ben der igen.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply